@ liedje: Oke op die manier. Wel fijn voor je dan hoef je ook niet zo lang te wachten. Wat brengt je in italie?
@ Maal: Ik heb ovu testen gebruikt en mn eisprong zal rond de 14de zijn geweest.
lady1986Oud lidBerichten: 92Lid sinds: 1 januari 2005
meisjeP schreef:GND ik zou denk ik ook niet wat drinken, gewoon voor de zekerheid... Zou het erger vinden dat het misschien mis gaat en er komt vast wel weer een tijd wanneer je gewoon kan drinken! Dan maar weer een weekendje droog staan...
Zit hier met een klein probleempje... heb last van mn vagina. Alles is een beetje rood en geirriteerd, heb niet zo zeer jeuk maar meer soms steken en een beetje branderig gevoel...ook meer last van witte vloed... Mm ga er de ha maar niet voor bellen, kan anders de gyn toch ook volgende week vrijdag? Wat denken jullie?
Nikita schreef:Nah, ben niet verhuisd omdat het daar te rustig werd hoor, ik klets hier al vrijwel vanaf het begin dat ik me aangemeld heb mee... Maar goed, was maar idee, mij maakt het niet zoveel uit. Ik lees gewoon waar ik zin in heb en als ik geen zin heb dan niet 😉 Maar zou het wel jammer vinden als er meiden weggaan die al heel lang mee kletsen!
girlnextdoor1987 schreef:maal.. ieuw.. vies hondje!
slotje.. 😞 not nice!
nikiet.. spannend ben benieuwd..
lady (volgens mij) gefeliciteerd!
liek.. leuk die fotos!
verder weet ik het echt ff niet..
maar ik heb net knallende ruzie gehad met vriendje..
hij is chaggi,. begon met zn ete te smijten.. en toen werd ik boos..
heb de auto gepakt en ben naar een vriendin gegaan..
ben nu weer thuis maar hij praat niet.. zegt op alles dat ik gelijk heb..
dus heb ik ook nix aan.. ben nu opeens zo moe.. en voel me kut..:(
Mowzy schreef:Zullen we anders een "nieuwe garde" maken, dat is wel zo eerlijk tegenover jullie.. Ik zet wel een nieuwe op!
Kom zometeen met de naam
Jamilah schreef:Die is er idd en daar is de eigenaar van dit forum ook niet blij mee.
Want dit is niet de bedoeling van het forum om nieuwe meiden te weren uit een clubje wat er langer in een topic kletst.
dergelijke acties als een nieuw topic openen enz. word dan ook gelijk opgelost door het nieuwe topic te verwijderen/sluiten.
IEDEREEN MAG OVERAL MEEKLETSEN ONGEACHT OF ZE NU MIDDEN 20, BEGIN 20 OF EINDE 20 ZIJN.
Ik snap heus heel goed dat de meiden die hier al wat langer kletsen geen zin hebben contiu hun verhaal overnieuw te moeten doen, maar t is een openbaar forum waar IEDEREEN welkom is.
En nu hoop ik weer mijn bedje in te kunnen, want ben strontziek :wink:, dus bedankt voor de medewerking!
Jamilah schreef:Fijn dat het eventjes uitgepraat is zo.
Wat de discussie oude garde jonge meiden betreft, daar was lenny het ook niet mee eens, en na die wijziging heeft zij dan ook besloten om dit niet meer tyoe te staan omdat er anders teveel groepjesvorming komt waar nieuwe leden niet tussen komen, end at is gewoon niet leuk voor deze nieuwe leden.
Faithe: Voor de beterschapswens: Dank je wel!
Faithe schreef:Hoeveel dagen na je eerste dag van je laatste menstruatie heb je ''normaal'' je eitje?
girlnextdoor1987 schreef:tusse de 10 en 14 dagen meen ik..
ik ga lekker slape.. dus spreek je morge wel weer! tanx voor vnv! x
Mowzy schreef:Vertel! dat wil ik nog wel weten voordat ik ga slapen ;)
Liedje schreef:@lady: van harte gefeliciteerd meid!! 😃
@liek: ziet er goed uit die echo! 😃 Die is dus gewoon uitwendig gemaakt? Ben benieuwd hoe mijn echo gedaan wordt woensdag, ben dan 6,5 week.
Zou je op een normale echo (dus niet inwendig) met 6,5 al een hartje kunnen zien?
Moet zo weer werken, geeeen zin!!