Goedemorgen meiden,
@gnd, oooh en is het al wat meer doorgezet? Wel fijn dat de cyclus een stuk korter is .. !!
@hier, en mn ongi is bijna weg, jeeeuj gelukkig.. goed ronde 14 in!
NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
Sabrina1984 schreef:@Faithe: Dat is een beetje lastig te zeggen omdat je zo een lange cyclus hebt gehad. Normaal wordt je 14 dagen na je ei ongesteld. De dagen voor je ei is volgens mij bij iedereen verschillend, maar die reken je in elk geval wel vanaf de eerste dag van je menstruatie. Wil je ovulatie testen gaan doen?
maal schreef:welk topic kan je niet vinden???
tja doktoren weten niet alles of zijn soms verkeerd geïnformeerd of hebben oude informatie... als ik niet had doorgezeurd om een echo bij me eerste bbz had me dokter me dok nog weken laten doorlopen tot ik zogezegd me mk had gehad en dan had ik dood kunnen gaan want bij een acute vorm van het knappen van de eileider kan je buikholte vollopen met bloed kan je in schock raken en overlijden,,, dus niet altijd maar klakkeloos aannemen want een dokter zeg.. ookal horen hun te weten hoe of wat!!!
maal schreef:bij een eisprong, gaat je temp omhoog omdat het een goeie temperatuur binnen moet zijn voor het innestelen van een eitje, dus je temp blijft hoog tot, of net na je ongi,, daarna zakt ie weer....
ja als je stel 2 maanden blijft lopen met een bbz dan kan ie doorblijven groeien in je eileider je eileider kan niet heel ver uitrekken dus die knap op een gegeven moment daarbij komt bloed vrij en dat loopt je buikholte in.. bij me 2e was het ook al n beetje gaan scheuren, had ds al iets van bloed in me buik,, maar was nie heel veel hoor maar daarom is de keuze ook egt gemaakt om hem eruit te halen....
ikzal ff kijken of ik em kan vinden
maal schreef:Ja vreemd he mja sommige meiden schijnen ook door de pil heen zwanger te worden... Het is heel vreemd allemaal mijn ha zei ook dat zodra je je eerste echte ongi hebt gehad dat je dan gewoon zwanger kan worden.. Mja
bbz is eng hoor ze zeiden zodra je erge buikpijn krijgt terug komen, maar wanneer heb je erge buikpijn, ik heb n lage pijn grems dus wanneer is t erg?! Ik vind het idd moeilijk dokters te vertrouwen, vorige keer ook... Ongi 2wkn later bloeding, ik voor de grap testen, en posi.. Het enige wat de receptioniste, echoscopiste zeiden waarom heb je getest als je ongi bent geworden.. Nr1 doet dat ertoe??? Nr2 hij is posi dus kijk wat er mis is.. Nr3 ik test omdat ik al n verleden heb duffe muts!!!!! Stomme ziekenhuizen ook!!
Hoop egt dat je snel wijzer word uit je hele cyclus en echt gericht aan de gang kan!!
Elien schreef:Sunshine, was een positieve berichten! De 1e van de 1e zeg maar, is dus goed uitgepakt. Heb je wat aan de gesprekken denk je?
Goede band met je collega die bevallen is?
Guppie, inderdaad spannend! Ga je morgen testen?
Hier net gebeld door m'n werk of ik een nachtdienst wil doen ipv morgen dagdienst.. Ehmm.. Nouja, doe maar.
girlnextdoor1987 schreef:groepsknuffell voor maaltje,.. she needs it..:D:D:D:D