June schreef:enne wij hebben gewoon de liefste vriendjes van de hele wereld!!!
zeker weten!!!:D:D
VICKY.. GEFELICITEERD.. hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker kunt genieten van je mannetje!
sun.. winkel ze! ben trouwens ook wel benieuwd naar je boek! en hoe kom je daar bij om een boek te gaan schrijven,, ik lees graag en vindt het altijd knap hoe mensen dat kunnen.
meisje.. brillie;)
maal.. das *** zon droom! hopen dat het betekend dat je snel aantelt.. weet je al wat meer over je vakantie?
faithe.. *zucht* meer kan ik niet zeggen... lastig als het bij sommige zo snel gaat.. dan gaat er wel even een jaloerse steek door je heen he.. 😞
nien.. goed kindjes make.. is leuk!! ook al ben je moe.. 😉 anders blijven die forum baby's weg.. hihi
enne maken ze elke dag broodjes gezond voor jouw?? kan ik soliciteren?? hihi
maaltje ook goed sexe 😉
nikita.. akelig he.. ik heb bhv dus moet dan helpen waar ik kan.. vind dat altijd akelig brr..
ben de belze tienermoeders aan het kijken..
1 heeft er een baby, ondertusse al 2 vriendjes gehad en nu heeft ze verkering met een meisje.. wil ze nog een kind, gaat ze die moeder uitleggen dat 2 meisjes ook kinderen kunnen krijgen.. zegt zie moeder met kunstmatige inseminatie, met de spermabank? zegt ze nee ze halen bij wendy(die vriendin) iets weg en dat plaatsen ze bij mij en dan komt er een kindje..wahahaha stomme doos!
maaaar
hier vanmorge weer naar de dokter geweest en was niet goed. moest weer naar het ziekenhuis fotos laten maken (:( niet goed voor een eventueel beebje) en morgen bellen voor de uitslag. dokter dacht aan een infectie maar wat ik uit die brief kon halen is dat mn longontsteking weer terug is:( hoop et niet maarja.. zien wel..:(
hoop dat ik niemand vergete ben.. 😊