Liedje schreef:
@liek: zooo spannend!! Bij mij begon het ook met de zijkanten van mijn borsten! En ik had gekke kriebelbultjes in mijn gezicht die ook wel snel weer wegtrokken. Dus who knows, ik word echt een beetje zenuwachtig voor je hihi. Oh en ik had een paar dagen voor mn NOD ook dat rekbare slijm!!
Trouwens liek, als jouw vriend geen zin heeft om down under te gaan, zou ik dat bij hem dus ook mooi niet doen he! Ik ben er trouwens niet zo van bij mezelf, ben meer van de handjobs, maar bij mijn vriend wil ik het best doen, vind ik nog wel leuk ook haha
En ik heb iets gemist denk ik, wat voelde je??
haha, ik voel de druk dat het aan mij is om het topic blij te maken met een goeie test, haha!
ik ben ook iemand die zelf wel graag onder de dekens duikt:-D, dus das geen probleem, maar hij kan andere dingen ook prima dus wordt wel gecompenseerd!:-D voer hem af en toe een drankje extra voor de variatie! hij is ook altijd heel lief, knuffelig en verliefd met een biertje op!
wel typisch dat jouw 1e zwangerschapssymptomen zo lijken op wat ik nu heb, haha; mn bultjes worden nu al wat minder; ze drogen in en kan een paar als korstje al wegkrabben!
ze zijn maar mini en niet zo opvallend in mn gezicht gelukkig! maar mn collega's zagen het wel meteen. Collega vroeg of ik mss van hormoonbehandeling was veranderd, toen ik zei dat ik nu niks gebruik, en bijna ongi moet worden / of niet, zei ze dat zij het ook meteen aan haar huid merkte toen ze zw was!....
gelukkig is het bijna zondag! morgen weer een drukke vroege dienst (we gaan de groep 'revitaliseren' wat niet veel meer betekend dan een likje verf en nieuwe vloeren...) maar genoeg te doen; alles moet van de groep af en we gaan 2 weekjes in het logeerhuis bivakeren! nu veeeeeel aan het weggooien van onze oude meuk! lekker hoor!