@tara, verzendkosten worden zelfs minder waarschijnlijk, omdat ie door de brievenbus past...maar vanmiddag breng ik m naar de post en dan hoor ik het:-D
Wacht dan nog ff met geld overmaken, want hopelijk is t goedkoper;-)
Heb een briefje met mn nummer bij t pakket ingedaan.
Zal t bedrag hier ff vermelden nog.
@Lunanoa, wat supergoed dat Owen zo gegroeid is!!!!
Wat fijn om te weten dat het nu beter gaat hé...
En de logopodist is voor Owen? Gebruikt ie verkeerde eet-technieken verwachten ze dan?
Wat gaaf van Dirk's nieuwe baan joh!:-D Gefeliciteerd van hier:-D
@mayella, ach je kunt van die minipotjes groente halen (boontjes bijvoorbeeld) en dat door de bami of mihoen knikkeren voor het idee;-)
Zoutloos hier ook:-D
En met kruiden is hier dubbel-smullen haha:-D
Gister voor het eerst sinds tijden gebakken aardappelbolletjes (bolletjes met purree erin) en dat gewoon geprakt met worteltjes...makkie:-)
Heey, doe gewoon eens van jou thee (met suiker?) laten drinken van een lepeltje en dan in dr tuitbeker als ze het lekker vind, dylan vind mijn brandnetelthee mét suiker errug lekker!!!
En koffie...tja als ik begin te roeren dan zegt ie al mmm (dus mag ie ook van een lepeltje happen hihi)
Hier werkt de Nuby-beker op het moment errug goed:-D
Dat is wel met een soort tuit,-een zachte- maar daar kunnen ze ook nog lekker op kauwen, en ze moeten er net zoveel moeite voor doen als met een gewone fles (volgens mij is dat de truc!)
Ik heb m van
www.drogisterij.net [ATTACH=CONFIG]1229[/ATTACH]
@jk, goed dat je doorverwezen bent...je bent er toch ook een keer klaar mee hé...
@Linny, super zo'n draaistoel, kennissen hebben m ook:-)
Ik bonjour dylan zo zn stoel in haha
Hoeveel tijd vantevoren wil je "mijn bestelling", i.v.m verzenden enzo...?
En wat klote dat je relatie ff helemaal niet loopt...toch is ruzie wel eens goed om dingen uit te praten die je anders niet doet...
Kan het met je hormonen / borstvoeding te maken hebben?
Voelt hij zich nog wel "man" nu hij al zo lang afstand van jou boobies moet doen enzo...?
Klinkt misschien raar hoor, en zoiets zal hij vast niet toegeven, maar t doet natuurlijk wel wat met mannen...?
@wendy, super dat alles zo van een leien dakje lijkt te gaan...een nieuw huis, WAUW!:-D
Hoe gaat het met Tygo?
@lautje, succes vandaag meid!!!!:-D
Je kan het!!!!
p.s. ik kreeg gister van de bakker bart dat er superveel aanmeldingen waren en ik niet op gesprek word gevraagd haha