sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
Zo ik was 60 euro kwijt voor ons kinderzitje vond dat meer dan genoeg. We hebben er ook nog 1 gekregen van de buren die heeft me moeder nu te leen
Lunanoa schreef:Tsja wij vrouwen hebben nou éénmaal kletterende eierstokken :$
Dus het zal hier flink bonken in de buurt vant zomer 😛 hahahahahahahahahahaha
mayella schreef:Shady, thnx nog!! 😉 Y wil gewoon geen andere melk 😉 Alleen nutrilon (alhoewel misschien wel een andere hoor, maar nog nooit geprobeerd..) met rijstebloem.. Maar die melkpap of kant en klare weigert ze 😉
Enne jullie misschien wel 4 kindjes!! 😃 Heerlijk lijkt me dat, een groot gezin!!
Geven jullie eigenlijk nog steeds de 'bekende' merken wat melk betreft?? Of ook wel huismerk ofzo? Zelf heb ik zoiets, we hoeven nog maar een paar maandjes.. Ze krijgt nog 3 flessen (1 maak ik pap van, 1 melk en 1 papfles..) Dus denk dat ik gewoon bij nutrilon blijf.. Gewoon een fijn idee. Terwijl we die van Jumbo ook zag 6,49 (geloof ik) per pak :shock: Dus ben beetje aan t twijfen.. T scheelt zoveel geld :?
C is handig bezig hier!! 😃 Hij haalt er per stuk de oude tegels uit... Stel dat t niet afkomt (komt t toch lang niet vandaag...) hebben we nog wel wat liggen!! 😃 Zal straks een een foto maken als hij t weer dichtbij elkaar heeft liggen 😃 Niet dat t helemaal is wat we willen, maar stukken beter dan de standaard 30x30 tegels ;)
linny84 schreef:ps irriteer me echt mega aan die reclame bij de berichtjes....
linny84 schreef:hier thuis gaat het met up's en downs maar we gaan iig hulp zoeken baal alleen dat de psyg vol zit....
de expositie was leuk ff snel snel ons gezicht laten zien rondje lopen en weer naar huis was wel erg leuk dat de opa van daniel er ook was!