@linny: sinds eind december gebruikte ik die neusspray om genoeg te kunnen kolven, maar als je zwanger bent mag je die niet gebruiken, omdat hetgeen in die spray wat zorgt voor een toeschietreflex ook wee-opwekkend is. Zodra ik die positieve test had ben ik dus gestopt met die spray en kolfde ik daardoor meteen een stuk minder. Ik was daarvoor al an het nadenken over het laten vallen van die middagvoeding en de zwangerschap hakte uiteindelijk de knoop definitief door. Lijkt me ook beter voor mn lijf, want ik ben echt te veel afgevallen en moet nu ook aan mezelf denken. De avondvoeding gaat er daardoor denk ik over niet al te lange tijd ook af. De ochtendvoeding hou ik er dan nog even in.
@san: nee hoor, ik ga geen 2 kindjes tegelijk voeden. Mijn doel was 1 jaar borstvoeding geven en dat hoop ik nu te bereiken met het er zo lang mogelijk inhouden van die ochtenvoeding.
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
WAUWWWWWW Tara gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk!!!!! ik zit hier helemaal te stuiteren!!! Volgens de gyn ben ik ook 23 november uitgerekend nu ze uitgaan van de eerste dag laatste mentruatie.. maar ik weet zelf dat het korter is... Krijg je bij de intake gelijk een echo?
shadylady313Oud lidBerichten: 8.471Lid sinds: 2 februari 2009
jeetje gewoon op de zelfde dag uitgerekend!!!! wat ontzettend leuk zeg!
san, ik hoop dat ik de volgende mag zijn maar zoals het nu gaat gaat dat niet echt lukken. mijn laatste cyclus is maar 19 dagen geweest... dus ik snap er echt helemaal niets meer van. maar goed, we hebben er eigenlijk ook weer niet zo'n haast mee. op zich is het erg goed te doen zo met semmy alleen. en dat heeft ook wel weer zijn voordelen. maar ik zou het zo leuk vinden om een broertje of zusje voor semmy te krijgen. maar alles op zijn tijd. nu eerst maar weer van die ongi af komen en dan op naar de volgende ronde. al hebben we nog geen enkele ronde serieus ons best kunnen doen omdat het steeds zo raar loopt.
@linny, heb geboden...ietsje hoger...als die persoon nu over me heen gaat zal ik nog 1x bieden. zij is volgens mij wel vol intresse als ze ineens 25 euro meer bied 😉
lovesivoOud lidBerichten: 2.580Lid sinds: 7 september 2009
nou was toch echt nog niet de bedoeling, ook al kriebelt het natuurlijk wel haha:-D Ben jij al met anticonceptie gestopt nu The Wedding zo dichtbij komt?
jk1988Oud lidBerichten: 2.283Lid sinds: 1 augustus 2009
shadylady, ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is.. als je die wens hebt kan het niet snel genoeg gaan... ook al heb je geen haast om het zo maar te zeggen...
Ik heb vanmorgen de verwijsbrief voor de gyn opgehaald, snel even gelezen hihihihi de ha heeft gelukkig duidelijk en uitgebreid het hele verhaal erin gezet waarom ik daar onder controle wil... Ik ben ook gebeld voor mvm, maandag komen ze voor de test en dan mag ik gelijk beginnen!
@jk, goed dat je meedoet aan MvM. Ik heb dat bij de 1ste bewust niet gedaan, omdat het toch wel veel werk bleek te zijn, omdat ze hier niet aan de deur komen :oops: Komen ze het bij jullie wel ophalen? En wat voor cadeautje heb je gekozen? 😃
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Nee nog steeds niet.. Heb een beetje t gevoel dat ik zelf momenteel terug bij af ben.. Hoop dat dat snel weg is en we er weer voor kunnen gaan.. Door de zwangere dames hier kriebelt t wel hoor!! 😃 Chris wil ook wel, maar zegt ook steeds we moeten even slim zijn..
Hoop voor je dat er niets aan t handje is....
ik weet niet of ze het komen ophalen.... maandag komen ze pas langs.. ach ja anders heb ik toch genoeg tijd om het weg te brengen. Bij sem werkte ik ook nog fulltime en had het een stuk lastiger geweest! maar toen heb ik niet meegedaan vanwege het bloedverlies en de onzekerheid...
Ik wil gewoon niet nog half depri zwanger worden.. Lijkt me ook niet goed voor een kindje.. Dus we zijn nog even verstandig. Maar denk wel dat ik binnenkort stop met de pil al is t maar om te kijken of ik daar van blijf aankomen.. Enne seks, was dat???
Jk, thnx! T moet gewoon 😉 En we vechten er hard voor.. Maar t lijkt soms beter te gaan dan t daadwerkelijk is.. pfff 😞
San, die is ook wel goed 😉
Ik ga ffies Yara der jasje aan doen en hondje even uitlaten. Loop al de hele dag met barstende koppijn.. En krijg t ook niet weg. Zo straks met Yara ook nog geslapen heeft niets geholpen.. Dus even een frisse neus halen en dan maar eens met t eten bezig.. (waar ik als ik er aan denk al kotsneigingen van krijg.. Als ik hoofdpijn heb ben ik zooooo beroerd..)
Hahahahaha wat een gesprekken hier toch weer!!! Grappig hoor!
San denk je dat je zwanger bent?? Nee toch?
Jk, jij deed ook je temperatuur in de gaten houden toch? Hoe deed je dat precies? Elke avond op hetzelfde tijdstip thermometer onder je arm? En hoe zit he dan? Bij een eisprong is je temp. Hoger? En dan na een paar dagen weer lager ofzo?
@JK: haha ja, ik weet nog dat jij een tijdje terug 23 november noemde, toen dacht ik al HOE BIZZAR is dat. Dezelfde datum haha. Ik krijg pas 5 mei een echo. Doen ze hier nooit tegelijk en wilde graag wat later dan de vorige keer mn eerste echo. Toen was het met 8+4 en zag je alleen een tuinboon. Rond de 10 weken was er geen plek bij de echopraktijk waarop jw en ik allebei konden, dus werd het met ruim 11 weken. Geeft niet, ik heb wel geduld;)
@tara, met 11 weken heb je een tuinboon mét armen en benen hahahaha:-D spannend hoor!!!:-D
@shady, nee maar mn darmen voel ik zo ontzettend goed sinds mn bevalling, dat het (nog steeds *zucht*) lijkt alsof ik schopjes krijg van een baby :oops: Ben van pil veranderd, dus voor de zekerheid toch maar ff een testje, is het niet zo, dan moet ik dat uit mn hoofd verwijderen en maar es naar de dokter hoe het allemaal kan...
shadylady, ik deed inderdaad tempraturen... je moet dan iedere ochtend om dezelfde tijd rectaal 😉 tempraturen. Qua tijd moet wel vrij nauwkeurig om een betrouwbare curve te krijgen. Ik hield bij fertilitiefriend een tabel bij en die gaf aan met een rood kruis wanneer de eisprong was... het kan natuurlijk dat dit niet 100% klopt.. tijdens mijn eisprong zakte te temp van 36.6 naar 36.4 en daarna steeg hij naar 36.7 en dan 1 of 2 dagen later nog hoger! normaal gesproken zakt je tempratuur weer als je mentruatie begint! bij mij bleef mijn temp dus hoog en daardoor begon ik twijfels te krijgen of ik toch niet zwanger was... hij was namelijk 37.2 terwijl ik al voorbij de 2 weken na de eisprong zat terwijl normaal mijn temp zakt na 11/12 dagen en ik dan ongi wordt!
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!!
tara, goed dat je zo lang kunt wachten hihi! Het scheelt natuurlijk ook als er geen gekke dingen zijn waardoor en wat onzeker kan zijn zoals bij mij het bloedverlies waardoor ik toch wel graag wil weten of alles wel goed is! Ik vond het bij sem wel heel bijzonder dat we hem van niets.. iets hebben zien worden! bij 5.5 weken hadden we alleen een vruchtzak.. bij 7.6 weken een klein boontje en bij 12.1 weken een compleet mensje!! zooo mooi!
LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Mayella: Het is bewezen dat je niet aankomt van de pil, het kan wel zijn dat je honger krijgt door hormonen en door het meer eten aankomt. Ik word deprie van de pil en ben ook blijer sinds de nuvaring eruit is. Dus misschien het proberen waard ? Hebben jullie zoiezo geen sex dan ? Zoals San zegt?
Kevin de hele dag sjaggie...pffff...kheb er gewoon koppijn van..... En hij kan ja nu zelf gaan zitten.....hartstikke goed en leuk...maar op de commode is het best wel lastig! Whahahahaha.....je kunt niet eens fatsoenlijk 'n luier en/of broek aan doen.....pfffff......:mrgreen:
Luna jammer van dirk!!! En wat 'n dom mens die stagaire...is zekers haar fout! En dan moet jij maar even gaan computeren??? Pfffff.....
Heb ik alles bij gelezen, ben ik alles ook alweer kwijt door het bericht van tara! Whahahaha!
Lun, denk ook dat dat t is 😉 Dat ik meer honger krijg.. Maar ben dus 7 a 8 kg aangekomen na de geboorte van Yara. Was toen zoveel afgevallen.. Ik denk ook dat we t gewoon proberen.. En dan maar zien wat er gebeurt. Wil sowieso geen geplande seks voor een kindje meer. Deden we bij Yara wel. Maare verder doen we t nu bijna niet.. Dus dan kan er, lijkt mij, ook weinig gebeuren.. En als t zo is dan is t zo.. Willen sowieso geen jaren meer wachten..
Lautje, wat vervelend dat Kevin zo humeurig was.. Enne dat lijkt me ook lastig dat ie wil gaan zitten op de commode.. Yara rolt steeds heen en weer en strekt der benen de lucht in op t moment dat we willen verschonen..........
Oooh hier ook nog niet superveel sex hoor :oops: heb gewoon geen zin omdat ik me niet meer zo mooi voel door die striping en soort "overhang" en door die klote pil onwijze stemmingswisselingen heb...
@shady, jij dus ook duidelijk "geplop" in je buik...? Ik vind het raar, had het daarvoor nooit, en nu zoooo duidelijk! Testje gedaan en idd niet zwanger 😃
@linny, benieuwd wanneer jullie mogen...
@mayella, gewoon stoppen met die k*tpil dus! 😉
ohwja, ik kleed dylan tegenwoordig in het bedje aan en uit, en verschoon m daar ook:-D Voor het gedraai en vooral omdat ie elke keer de hele buurt bij elkaar schreeuwde als we m neerlegden... (meneer ontdekte diepte?) In bed moet ie ff liggen voor de luier, maar kan m daarna verder staand aankleden en hij is en blijft tevreden. Straks maar luier-broekjes, das nog makkelijker:-D Misschien tip?
ja gehoord van een vriendin van me... kennis van haar is neergeschoten en overleden en een andere kennis liep daat met zn zoontje pff vanaaf maar ff nieuws kijken...
de verdachte (25 jaar!!!) heeft zichzelf neergeschoten nadat hij klaar was met zn machinegeweer in de ronte te gaan pfff
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Hier ook zo'n draaier. Kan hem soms gewoon geen luier aan doen omdat hij zich FLOEP omdraait en net zo lang tegenstribbelt tot hij is omgedraait & dan snel wegkruipen :| Hier op bed of op de bank aankleden met beide benen er omheen zegmaar... Lekker onhandig. Luierbroekjes vind ik juist onhandig omdat als je dan verschoont de hele broek uitmoet & dat vind ik nou juist zoveel werk omdat meneer met de benen sparteld haha.
Shadylady: Okseltemperaturen is nooit goed. Ook als je koorts hebt moet ja altijd anaal temperaturen. Daar zal een huisarts altijd om vragen. Het is de enige manier om superfijn te controleren. zo'n oording mag ook niet. Het gaat met temperaturen om tienden & dat moet dus erg precies.
Hier knallende koppijn. Autsj... Even snel achter de pc maar niet verstandig.
Linny: Hopelijk snel therapie voor jullie!
Lijkt me zo rot als het niet lekker gaat 😞 Knuffel!
Mayella: Snel van die pil af, het werkt waarschijnlijk echt. Ook omdat je depri raakte na Yara, kan het best zijn dat jij erg gevoelig bent voor hormonen....
Hier wel veel sex maar dat komt omdat ik veel ben afgevallen en me dus ook sexy voel eigenlijk, daarvoor voelde ik me zo'n neukende walrus. + dat mijn hormonen niet worden verstoord door anticonceptie middelen...
Een neukende walrus mhoehahaha ik leg echt helemaal dubbel hier. Hoe kom je erop! Je weet het weer hilarisch te verwoorden:):):)
Hoorde zoiets van dat schieten toen ik net aan het winkelen was en er in de winkel een radionieuwsuitzending voorbij kwam. Echt idoot gewoon zeg!
Lekker geshopt met en voor Jolijn. Voor het eerst zelf met Jolijn en de buggy wezen fietsen. Had al wel met Jolijn gefietst natuurlijk, maar die buggydrager nog niet uitgeprobeerd. Het is even wennen, moet er nog even handig in worden, maar dan is het wel praktisch. Lekker parkeerkosten uitgespaard:) Voor Jolijn een zomerjas gekocht. Een leuke paarse met een binnenvoering die eruit kan. Verder een zonnehoedje, jurkje, broekje, roze legging en 2 roze shirtjes. Zag ook een heleboel leuke blousjes en andere zomerse jurkjes, maar dat komt wel. Hebben jullie ook Hans Textiel? Hier hebben ze opheffingsuitverkoop: 2e artikel gratis. Ik kocht daar het broekje en het jurkje hoefde ik niet te betalen:)
Oh wat leuk zeg! Hier Hans Textiel in Heerenveen maar daar kom ik nooit.. Is nog wel een stukje rijden. Ideaal zo lekker shoppen. Klinkt erg handig met die buggydrager zeg! Super!
Hmja, maar zo voelde ik me echt mhoehahahahahaha.
Al heb ik die lap vel wel als ik voorover buk hoor 😛 Moet maar in één houding blijven liggen hahahahaha
whoahaha waar gaat dit over !? haha:-D En tja...wat is niet veel sex? Momenteel 1 of 2 x per week...valt dus wel mee... Maar zonder pil is het gewoon veeeeel meer én leuker;-)
@lun, die luierbroekjes kun je losscheuren aan de zijkanten, dus dan hoeven ze niet met de voetjes in de poep te staan haha:-D @tara, lekker geshopt!! kreeg je alle tassen ook goed mee terug?
Haha 1 of 2x per week haal ik ook niet hoor. En dan toch zwanger worden haha. DE maand dat het gebeurd is, hebben we het in die hele maand geloof ik 3x gedaan. Hoezo toevalstreffer haha
haha lunanoa doet rijmen en dichten zonder haar broek op te lichten haha:-D
@tara, ja das wel knap dan!
@lun, jij sexte je zo'n beetje rot nu toch? Of is je libido alleen "zo hoog" zeg maar? Euhm ja shadylady is wel bezig geloof ik toch? En mayella wil ook niet lang meer wachten;-) Dus het is nu tussen jou en shady haha:-D
Ja, we waren ook helemaal blij. Ik wist wel dat er een kansje bestond, want rond mijn eisprong heb ik altijd meer zin in een sex en er was vorige maand zo'n moment geweest;) en toen kwam het er dus 2 avonden achter elkaar van;) Toen moet het wel gebeurd zijn:)
Oehoehhh wat heerlijk, zonder enige spanning o.i.d. jullie kindje verwekt hihihihi.
oeh shadylady ook wel bezig, is ook zo joh. Heb een kop als een gatenpan 😛
Ja hier een libido van toen ik 16 was. Vanochtend ook alweer gesext mhoehahahahahaa. Mijn eisprong is denk ik wel net al geweest maar denk dat ike cht wel te laat heb gesext dus verwacht niks... We zullen zien 😃
San: Waarom stop je niet ?;)
Jaaaa wat 'n debiel die gast zeg.....zag het vanmiddag op tv....
Whahahhaa luna jij en jou geweldige uitspraken ook! :mrgreen:
Tara lekker geshopt zeg! Hier ook 'n hans textiel...hiet is het al heel lang de 2e artikel voor 1 euro....maar misschien is dat nu ook wel gratis.....winkel is bijna leeg... 😞 Zag in het krantje van de zeeman ook wel weer leuke koopjes voor volgende week.....
Sandra.....ja waarom niet stoppen met de pil?! 😉
Vandaag even gewerkt van 10:30 tot 15:00 .... jeetje wat was het rustig zeg....pfffff..... Kevin heeft de afgelopen 3 nachten weer eens doorgeslapen!!! 😃 Donderdag tot 6:15...vrijdag tot 6:30, daarna even bij ons in bed, marco ging werken, valt kevin weer in slaap en mama ook...tot 9:00!!! 😃 en vanmorgen was het 7:15!!!! Wat heerlijk!!!!!! Morgen naar 'n de dierentuin in duitsland....ben benieuwd wat kevin er van vind!
Lag hier net ook dubbel om je opmerking Lun 😉 Je kunt t zo leuk brengen 😉
Hier verder niet veel onthouden 😉
Wel dat t verschrikkelijk is wat er in alphen a/d rijn is gebeurt..... En er zijn ook kinderen bij betrokken 😞 En alle mensen die alles hebben gezien... Gedver.. Hoe ziek ben je....
Fijn dat Kevin zo goed slaapt. Hier is het de afgelopen nachten iets minder, maar ze is al een aantal dagen wat aan de diaree en werd telkens rond half 1 's nachts wakker met een vieze luier. Jw lag toen nog niet in bed, dus deed hij ze, maar vannacht was het eerst 2 uur, maar heel snel was ze weer stil, dus niet geweest en sliep zo weer. Helaas een uur later weer wakker van Jolijn. Alsnog erheen en geen vieze luier. Ze keek me echt zo aan van 'ja, ik weet het ook niet hoor, waarom ik wakker ben'. Dan maar even aan de borst en daarna sliep ze weer verder tot 7.45. Eens zien wat ze vannacht doet. Ze ligt er nu net een half uurtje in en slaapt nog steeds niet. Na het winkelen lag ze er dus heel laat in voor haar middagslaapje en ze sliep van 17.00 tot 18.45. Vandaar nu later op bed voor de nacht. Ze huilt niet ofoz, maar hoor af en toe geluidjes. Ze zal zo wel in slaap vallen en dan is het hopelijk niet heel vroeg morgenochtend dat ze wakker wordt.
Ja San, beetje Russische roulette spelen is wel leuk toch? 😛
Tis inderdaad verschrikkelijk dat van Alphen aan de Rijn.. Gedver.. Je moet er toch neit aan denken dat je er iemand zo aan kwijtraakt & dan al helemaal je kind niet :| Zieke mensen.... Waarom schiet hij zichzelf niet alleen voor z'n kanus. Mongool...
Hahahahahhaa Luna je bent niet wijs!!!! Jij ook met je gekke uitspraken!
En ja wij zijn er wel mee bezig maar zoals het nu gaat schiet het voor geen meter op dus eigenlijk zijn we meer bezig met de cyclus ontdekken. We hebben ook nog geen enkele keer op het juiste moment sex kunnen hebben omdat we gewoonweg niet weten wanneer dat dan moest zijn. Maar ik ga met volle moed de aankomende ronde in en ach, als het niet zo is dan vind ik het ook best hoor. Geniet gewoon lekker verder van semmy en het heeft ook zeker zijn voordelen om er maar eentje rond te hebben lopen voorlopig! Dus Lun ik gun het jou ook van harte als jij de volgende bent hoor! Maar jeetje wat vind ik het leuk dat de eerste twee er alweer zijn!!!
Wat een debiel idd die in alphen... Snap die figuren echt niet hoor!!! Kan me er zo kwaad om maken dat ze anderen er in betrekken!
Meiden wat is het toch een mooie dag geweest he? Wij hebben heerlijk in onze nieuwe tuin gezeten!! Hij is alleen nog niet af maar dat komt zeer snel wel! We zijn er erg blij mee!!
Wat leuk dat jullie tuin zo mooi is geworden en nog wordt 😃
Nouuu jij mag wel eerst van mij hahahaha. Wij zijn nog niet helemaal officiëel van start dus hoppa shadylady 😛 Vervelend van die rotcycles waar je geen hol van snapt. Raar dat het zo kort is enzo.. Misschien moet het even op gang komen allemaal. Hopelijk deze ronde een mooie cycles van rond de 28 zodat je raak kan schieten.
Ik heb gisteravond terug zitten lezen hoe ik positief testte & dat op het forum plaatste mhoehaha. Zooooo grappig, het allemaal even herleven. Van de positieve ovulatie test tot de positieve zwangerschapstest hihihihihi. Er van overtuigd dat ik NIET zwanger was want ik had kramp en geen kwaaltjes. Nou ik moest toen eens weten hoe dat met 5/6 weken zou zijn hahahahahahahahahahhahaa. En nu ligt die draak al naast me te ouwehoeren.
Lau: Ooooooooops, ik zal mn typfout even herstellen 😛
Hee Lun je heb je hele onderschrift veranderd!! Zo lijkt het wel of jullie al van start gaan... Ja die cyclus is echt goed waardeloos en vind op deze manier nooit mijn ei... En als ik ongi ben is het ook echt mega heftig!! Dus daar word ik ook niet vrolijk van. Ik loop gewoon met nachtverbanden om zo erg is het... Vroeger voldeed een mini tampon...dit is helaas al zo sinds mijn eerste bevalling dus ben bang dat dit niet meer over zal gaan. San, nog even antwoorden op jou! Ik vind 1 à 2 keer per weer behoorlijk veel hoor! Dat gebeurd hier echt niet... Hoeft van mij ook niet hoor en van manlief denk ik ook niet.
shadylady, echt vervelend van die cylcussen waar je geen hoogte van krijgt! ben je van plan deze ronde te tempraturen? zo kun je wel goed inzicht krijgen!
lun, whahahhaa geweldig die uitspraken!! ik lag ook helemaal dubbel!
lovesivo, jaaa ook stoppen :mrgreen:
tara, balen van de nachten! Maar wel super dat het van die 2x raak is!
lautje, super dat kevin lekker doorsliep! en veel plezier vandaag in de dierentuin!
Hier merk ik nu dat het wel goed lukt om meer te genieten! ik moet zeggen dat ik niet onzeker ben zoals bij sem! ik wil dat ook echt niet meer... toen konden de weken niet snel genoeg gaan en overal zal ik "gevaar" in. Nu is het gewoon echt genieten van iedere dag dat ik zwanger ben!
Vanmiddag lekker van het weertje genieten, lekker ijsje eten en wandelen!
Haha, zien jullie die banner nu pas;) Even denken hoor, die heb ik volgens mij afgelopen donderdag gemaakt of zelfs woensdag;)
De nacht ging weer beter. Gisteravond was ze wel even wakker, maar ze ging toen zelf alweer verder slapen en toen gewoon de nacht door:) Helaas nog wel diaree, maar ze is verder niet ziek ofzo.
linny84Oud lidBerichten: 2.153Lid sinds: 23 september 2009
@mayella/shady, ik stop niet omdat ik dan ook ongi word, en das ook minder haha Dan moet voor de clienten ook 1x p maand t zwemmen worden afgezegd enzo...
Ooooh hier vanacht om 01.30u een watergevecht in de keuken hahaha:-D Was weer als vanouds;-)
Whahahahaha stelletje gekken. Zie jullie al gaan San 😛
Shadylady: Ik dacht, ik kan wel zeggen dat we er in augustus voor gaan.. Maar intussen wel onveilige sex, dus laat ik er maar gewoon brusje boven zetten HAHAHAHAHAHHAHA. Hier was ik VOOR Owen zo dramatisch heftig ongesteld dat ik soms dagenlang ziek in bed lag van de pijn ook. Nu is dat minder geworden. Dus hop, op naar baby 2 & op naar normale menstruaties 😛
Ik wil na nummer 2 een spiraal & hoop dat ik dan nooit meer ongesteld wordt mhoehahahaha. Ik vind het iets te heavy om er op deze leeftijd een eind aan te maken qua vruchtbaarheid. Wieweet scheidt ik ooit nog eens & wil ik bij mijn nieuwe man nog kids. Ga daar UITERAARD niet van uit, maar ik wil wel rekening houden met dat soort situaties. En als we toch gelukkig eindigen wil ik misschien nog graag eitjes doneren aan vrouwen die niet zwanger kunnen raken. Dus ik moet mn eieren bewaren 😛
Ik zal eens even op de hyve lezen...
JK: Wat heerlijk dat jij zo volop geniet nu 😃 Super!
wendytjeOud lidBerichten: 1.007Lid sinds: 5 augustus 2009
top als jullie huis verkocht zou zijn!!! ik ga duimen!!!
lun,
ja idd, onveilige sex biedt toch kansen op een zwangerschap! leuk hoor. ben benieuwd hoeveel meiden snel zwanger zullen raken nu tara en jk het spits afgebeten hebben! echt zo leuk!!
hier gelukkig weer van de ongi af en ga vanaf vandaag gewoon beginnen met testen. dan kan ik gewoon eens op mijn gemakje kijken hoe de cyclus in mekaar steekt. kheb vanmiddag heerlijk gefietst met semmy. volgens mij is hij alleen een klein beetje verbrand boven op zijn hoofd... oeps...
Ja slim, dan kun je je ei met geen mogelijkheid missen 😃
Oeh die arme schat. Owen heeft daarom altijd een petje op als we naar buiten gaan & zijn gezicht & handjes smeer ik in met factor 50. Lijkt me zo zielig voor die kindjes.
mmm, ik heb gisteren wel een nieuw zonnehoedje gekocht, want die van vorige zomer was toen welliswaar erg groot, maar nu zit ie best strak;) 1 probleempje, ze trekt die pet iedere keer van dr koppie. Het schiet dus nog niet op. Insmeren heb ik eigenlijk nog niet gedaan. Zou de zonnebrand van afgelopen zomer nog goed zijn? Heb nog geen nieuwe gekocht en die fles zit nog hartstikke vol. Volgens mij loopt de factor na een tijdje namelijk terug....
Oke, mijn moeder zei altijd dat de factor na een jaar gehalveerd was, maar weet niet wat daarvan klopt. Nou is het jaar nog niet om en het is factor 50, dus als het al wel klopt, blijft er nog aardig wat van over;) Dan gebruik ik hem nog maar even.....
ja dat zei mijn moeder ook altijd maar ik heb het toen eens nagevraagd en het schijnt wel iets achteruit te gaan maar niet benoemenswaardig... maar ja, ik weet het ook allemaal niet hoor...
@mayella, dat weet ik wel, maar doe ik liever niet 😉 Kan straks nog lang genoeg als ik met de pil stop wanneer we zwanger gaan proberen te raken, en mn collega er niks vanaf mag weten 😃 Daarnaast vind ik ongesteld worden gewoon 3x niks...dus is helaas geen keuze 😉
@lunanoa, ik geloof dat het een heel pijnlijk iets is om je eitjes te doneren? En wat fijn dat je ongi-pijn in ieder geval minder is geworden!
@shadylady, aaah verbrand koppie bij semmy
@tara, ze raden ook aan met factor 20 of meer je kindje in te smeren elke 2 uur. In jou geval, mocht het kloppen dat de factor gehalveerd is (heb er zelf nog nooit van gehoord) dan is het nog factor 25 haha en zit je dus goed 😃 Hier ook die van vorig jaar gewoon hoor, heb m alleen nog niet gebruikt...
Oooohw mannetje gooit dit weekend al zn slaapjes om, en zn eten erbij! Slaapt smorgens ineens 2 uur en smiddags 3 uur! (hoe lekker is dat zeg!) Laat van de ochtendfles zo'n 40cc staan en van de laatste fles 140cc! Dat is in totaal wel een fles minder...maar niet zoals we in gedachten hadden haha:-D
Straks met m naar het cb om 10.30u 😞 Krijgt zn prikken weer, en dan moeten ze me maar eens tips geven over hoe ik die fles eraf kan krijgen... Dylan zat maanden lang op een fles te weinig (rond 3 of 4 maand ofzo), en heb het idee dat ie dat er nu gewoon "bijpakt" of terugpakt... Ook moeten ze even kijken naar zn kaak 😞 Dylan klapt heel raar met zn kaak en verslikt zich ook vaker, dus wie weet staat dat met elkaar in verband? Als ie straks wakker word ff fruithap en krijgt ie vast paracetamol, en dan gaan we op de fiets naar het cb want het word weer bloedjemooi weer 😃 Mijn mams gaat mee "ter ondersteuning" haha
Komende week druk druk en dan een weekendje weg naar Badbentheim in Duitsland (roompot) met de schoonfamilie. :-(?:-D? Ben dus niet veel aanwezig verwacht ik 😉 Vanaaf dartmannen (dan ben ik er wel!) , morgen vroeg vergadering en daarna ecd cursus rest van de dag savonds geen puf waarschijnlijk, woensdag vroeg werken en savonds zonnebankje, donderdag werken en savonds spullen inpakken & wasjes draaien, en dan vrijdag de hond naar het pension brengen en al op tijd vertrekken
Zo, dat was san der hele weekplanning haha! Druk meis!!
Succes straks met de prikjes! En krijgt Dylan 's ochtends geen papje? Semmy krijgt sinds een maand ofzo zijn papje niet meer uit een fles maar uit een bord. En meestal 's middags rond half drie nog een fles maar soms laten we die achterwege en dan op die dagen krijgt hij een toetje na zijn eten. En dan 's avonds nog een stevi avondpapje maar die krijgt hij wel uit de fles. En dan eet hij nog brood en fruit en groente al slaan we die nog wel eens over omdat hij dan slaapt vaak...
dylan is zo verschrikkelijk eet-gek dat ik met geen mogelijkheid iets kan overslaan tenzij hij superrrrr moe is (dan kan ik het af met een toetje na het eten en naar bed) of als hij superrr lang slaapt (zoals hij nu eindelijk een paar dagen doet) dan slaan we het fruit over en die kan dan naar de middag en vervanging zijn voor de fles. Maar dit veranderde doet ie pas sinds 3 dagen, dus laat het cb maar met een goed oplossing komen haha Denk dat ik een fles bij het brood moet doen,zodat ie nog langer kan slapen en dan eerder avondeten en het toetje na het pyama aandoen ofzo nog geven i.p.v de fles
daarnaast heb ik nog het horrorbeeld voor ogen van toen we een paar dagen pap hebben geprobeerd 😃 meneer proeft melk, maar dat gaat van een lepel en dus laaaaang niet snel genoeg! wil straks ff overleggen of ik straks brinta mag geven? dat is een andere smaak en misschien "accepteerd" ie dat wel...?
Hahaha ja idd! Bij ons is het in het begin ook een drama geweest en soms gaat het hem ook niet snel genoeg hoor maar ja, hij moet het toch leren. En nu gaat het over het algemeen goed. Ben benieuwd of CB een oplossing heb voor je! Let us know!!
Gister begonnen met ovu testen en die was nog superlicht!!! Moet ook wel want dit is pas dag acht of negen van de cyclus. Dus ik ben heel benieuwd of ik dit keer op tijd mijn ei zal vinden. Heb besloten niet te tempen... Vind dat een behoorlijk gedoe en zeker als ik hem in mijn kont moet stoppen, nou nee dank je! En deze thermometers ga ik ook absoluut niet in mijn mond stoppen... Ik weet waar die geweest zijn dus nee dank je haha! Ik blijf wel gewoon met ovutesten in de weer en ik merk het wel. De relax modus in dit verhaal heeft ook wel wat vind ik.
Semmy ligt lekker te slapen dus ik ga weer ff wat doen!!
San: CB vond het super dat Owen nog op 3 melkvoedingen zat ( krijgt 's ochtends bordje appelpap ) Ze wou zelfs dat ik tot juli minimaal nutrilon bijvoed bijv. voor het slapengaan omdat hij het nog echt nodig heeft. Owen is natuurlijk ook een klein hummeltje... Waarom wil je persé die fles eraf? Dylan geeft zelf aan dat hij 'm nog nodig heeft toch? Je moet het natuurlijk zelf weten 😃 Maar de uitspraak "Ouders kiezen WAT het kind eet, het kind kiest HOEVEEL hij eet" geldt hier mooi. Het is niet dat je hem een pak koeken geeft. Melk is gezond & goed voor ze...
Deze prikken vielen hier heeeeeel erg mee. Wel een zetpil uit voorzorg voor het slapengaan & 1x huilend wakker maar viel weer in slaap.
Hier wel een saggerijnig mannetje met veel driftbuien, negeren helpt het beste. Maar de tandjes zijn al wel door die puntjes, maar de rest van de tanden moet nog door... Dus dat brede stuk, het hele tandvlees is dus rood & pijnlijk. Arme skattie. Ik ben nog een leek w.b.t. de tandjes. De tandarts vroeg meteen of ik al begonnen was met poetsen, was ERG belangrijk. Okéee :$ Ik vergeet het wel eens namelijk :$ Moest zelf 2 gaten vullen, dus de boel hier weer heerlijk verdoofd haha.
Shadylady: Dus mooi optijd om je ei te signaleren 😃
Hier is het ritme:
7:15 - wakker 7:30 - bordje appelgranen pap 9:00/9:30 - fruithap + drinken - water Op bed tot een uur of 12. 12:15 - Boterham + fles 210cc 15:00 - koekje en/of fruit + water drinken op bed tot een uur of 17 17:30 uur avond eten, met de pot mee + toetje + water drinken 19:15 uur fles 210 cc met rijstebloem Ong 19:30 op bed 😊
Owen krijgt vitamine AD extra omdat hij soms erg weinig groenten e.d. eet. Hij eet zoiezo kleine beetjes waardoor hij lang niet alle vitamines binnen krijgt. Met een jaar stap ik over op andere vitamientjes.
Koekenmelk mocht hij al hebben tussen de middag, maar dan wel die avondfles houden en dat ontbijt met nutrilon product.
Oeps wij zijn hier toen niet meteen begonnen me tandjes poetsen... En hij had natuurlijk met 4 en halve maand al zijn eerste twee tandjes.. Lun, neem jij maar een lekker koekje hoor! Wat fijn dat ze zo tevreden waren over Owen zijn eetpatroon!!
Hier een draakje met zijn brood eten... Hij gooit alles zo ongeveer naast de stoel...
We hebben de maxicosi opgeborgen en de auto stoel is nu officieel geïnstalleerd in de auto! En meneer kruipt helemaal alleen de trap op! Ik laat het hem ook doen omdat wij geen traphekjes willen. Laat hem nauurkijk niet zonder toezicht naar boven klimmen!