Mowzy schreef:Hier een mega-off-topic-ego-bericht, ik ben echt woest, verdrietig, gefrustreerd en weet het gewoon even niet meer!
Wij kregen van onze makelaar te horen dat de verkoop er misschien toch niet in zit.. De koopster van ons huis heet gefraudeerd met haar werkgeversverklaring.
Degene die haar financiën regelde wil niet meer met haar in zee gaan. Nu heeft de Hypotheker voorgesteld ons te ondersteunen, te helpen en om deze dame nog een kans te geven. Dit proces kan nog 3 weken duren. Oftewel, wij zitten met tig ingepakte en lege dozen, ik heb vanmorgen latex, kwasten etc. gehaald, iedereen die we hebben verteld dat we gaan verhuizen moeten we uitleggen dat het nu in 1x niet eens zeker meer is en als het al zeker is we waarschijnlijk halsoverkop nog alles in moeten pakken. Wij hebben zelf in principe nog 1 week uitstel voor het nieuwe huis (dit had onze makelaar al geregeld, i.v.m. doom-scenario's als deze). Dus wij weten even niet wat we met ons zelf aan moeten, we zitten met onze handen in ons haar. Hoe komt het dat de aankoopmakelaar van mevrouw die niet eerder heeft gesignaleerd, ze heeft al 3 maanden de tijd gehad om alles te regelen.
Ik zit nu telkens tegen het huilen aan omdat ik het beeld van een gelukkige Wout, ik en over een tijdje misschien met een kindje in de Hulkstraat misschien wel uit mn hoofd moet wissen.
Ontzettend vervelend!!!
Ik hoop dat alles alsnog positief uitpakt voor jullie!!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat nu eerder kan huilen dan lachen.
Is ook niet niets he en vorige week al die onzekerheid en nu wederom!!!:evil:
Doe rustig aan meid!!! (ik heb makkelijk praten natuurlijk)
GND -> leuk dat jullie 2 september 2011 trouwen!