@Nikita: Ik snap niet hoe mensen WEL van carnaval kunnen houden! 😛
Inderdaad de muziek en ook dat verkleden, niks voor mij!
Maar ik ben blij dat anderen er zo van kunnen genieten hoor! :mrgreen:
Haha, horny jullie!! Maarre enjoy it! :mrgreen:
En wat was er nou precies gebeurd met die vervelende kerel??
Hoe is 't met jullie paleisje, schiet het al een beetje op?
@Maal: tuurlijk mop 😉
http://www.twaalfhoek.be/geboorte_regeling.htmEn deze link is voor de ladies die nog niet zwanger zijn, is wel in het Duits en je moet ff "Ich will schwanger werden" aanvinken, dan kun je je kosmo-ei laten berekenen 😊
Weer niet of ik daar in geloof hoor, maar vind t altijd wel interessant!
@nieuwe meiden: welkom!! 😊
@Sabrina: het wachtbankje is toch voor meiden die al overtijd zijn en al getest hebben, maar nega en zonder teken van ongi of nog moeten testen? Maar jij mag er best al op hoor vind ik hihi 😉 Duim voor je meis!
Weet niet meer wat er allemaal geschreven is, er komen een paar NOD's aan geloof ik, dus voor die meiden ga ik weer keihard duimen!
En heftig van Priscilla, ik zag het inderdaad al op Hyves, spreek haar soms ook weleens op MSN, dus zal wel even vragen hoe het met haar gaat als ik r weer online zie.
Verder hier onwijs aan het uitkijken naar het einde van het seizoen, nog minder dan 4 weken! En de laatste twee weken stellen weinig voor, dan is het al een stuk rustiger. Deze week is nog het drukst van de vier.
En gister waren lief en ik vier jaar samen, dus zijn uiteten geweest, was erg gezellig, echt ff genoten!
Geniet ook van m'n Angelsounds trouwens, al wil ik m niet te vaak gebruiken voor alle zekerheid, om de dag ofzo. Gister wel weer gebruikt en volgens mij vond ukje het ook irritant, want hij/zij zwom steeds weg! Dan had ik de hartslag gevonden, hoorde je "plop flup!" en was ie weer weg, kon ik weer opnieuw gaan zoeken hihi 😃 Volgens mij was ie hartstikke actief, leuk om te horen!