ow moest 1,55 staan ipv 1,5
Ben gewoon netaan anderhalve meter haha ernstig
maalOud lidBerichten: 3.864Lid sinds: 24 mei 2009
maal schreef:@mooncat Mijn vriend zegt ( ik typ wat hij zegt haha dus reken mij er niet op af) dat VSM gebruik maakt van eigen biologisch gekweekte ingrediënten, onder andere in Alkmaar hebben ze een eigen kwekerij met ruim 500 verschillende plantensoorten vanwaaruit ze alle ingrediënten extraheren voor hun producten met het strenge EKO keurmerk.
Veel huismerk pillen zijn gewoon ook A merk maar als white label verkocht aan diverse ketens zoals kruitvat en etos deze A merk fabrieken kopen vaak de grondstoffen in bij de zelfde leverancier en hier zit geen enkel verschil in, aan het registratienummer kun je herkennen dat het uit de zelfde fabriek komt enkel onder een andere naam op de markt gezet.
Ook verschillen deze merken enkel in de coating die ze gebruiken en in samenstelling en hoeveelheid, maar nooit meer dan door de gezondheidsraad aanbevolen hoeveelheden sommige gebruiken een synthetische coating an andere weer biologische coating iets wat totaal niet uitmaakt voor het menselijk lichaam!
Wanneer je een pil inneemt wordt deze in de maag door o.a. het maagzuur en water in de maag opengebroken en het maag-darm stelsel neemt vervolgens de voedingsstoffen op, het menselijk lichaam is ook niet in staat om syntetisch van biologisch te onderscheiden wanneer het de zelfde moleculaire verbindingen heeft als er 10mg biologisch van iets in pil A zit en 10mg van het zelfde maar dan syntetisch in pil B zit dan blijft het 10mg van de zelfde moleculaire verbindingen, en ook een synthetische coating zorgt er niet voor dat het bij de ontlasting of urine er weer uit gaat, dat moet dan wel een hele stevige coating zijn wat niet te verteren is zodat het maag darm stelsel de stoffen niet kan opnemen.
De verschillende farmaceutische bedrijven zijn er elk bij gebaat dat winkels hun product verkopen er zijn dan ook veel topadviseurs en verkopers werkzaam die een hoop verkoop praatjes hebben die binnen de wettelijke kaders vallen zodat er geen totale onzin verkocht wordt maar daarom moet je natuurlijk niet alles geloven wat je vertelt wordt bij gebrek aan kennis van de werking van het menselijk lichaam kun je iemand al een hoop wijs maken wat wel en wat niet werkt een opleiding tot vakdrogist is natuurlijk geen opleiding tot bioloog, en ook deze opleiding kun je met een knipoog nemen want de boeken die verstrekt zijn tijdens de opleiding zijn gesubsidieerd door de farmaceutische industrie, hier zijn vele lobbyisten in den haag en brussel voor bezig om dit zo te houden vroeger had je een opleiding apotheker een WO studie van 6 jaar met 2 jaar stage er bovenop voordat je zelfstandig klanten mocht helpen aan geneesmiddelen. Sinds dat de drogisterijen ook geneesmiddelen mochten verkopen zonder recept is er via wetgeving voor gezorgd dat er een opleiding tot drogist verplicht was o.a. dankzij de lobbyisten.
maal schreef:Jepz n minimaal van 1,5. Klein maar fijn... Hoelang ben jij dan???
maal schreef:ow moest 1,55 staan ipv 1,5
Ben gewoon netaan anderhalve meter haha ernstig
girlnextdoor1987 schreef:just me. wat een klote streek van je schoonmoeder! 😞
en een heel ding over medicijnen.. pff... ik weet et allemaal niet.. doe maar lekker wat ik denk wat goed is..
verder jullie zijn klein! 😉
hihi
wij hebben gister een pup uitgezocht..
was echt super leuk!! 😃
zal dalijk fotos plaatsen! :D
girlnextdoor1987 schreef:
girlnextdoor1987 schreef:owja.. mn temp was vanmorge lager.. dus zal van de week wel ong worden :(
Nien schreef:en lekker gewerkt mooncat?
Nien schreef:@mooncat, Waar werk je dan?
Maar ja dat zal nog wel even aanhouden voor een weekje he,
dan is het allemaal weer afgelopen !
Maar klopt, het was super lekker weer. Gister was er nog een koud windje,
vond het nu superlekker !
girlnextdoor1987 schreef:lieve mooncat, je hoeft niet continu te reageren hoor..
geniet maar lekker van je visite! 😊
en kom maar weer blieken als je tijd hebt ;)
Maja schreef:Goedenavond meiden,
Heb even een dagje niet gekeken want ik moest naar school en al een hoop gemist zo te zien.
Lady, heel veel sterkte! Wat een naar bericht, zeg.
En Liek wat een mooie spulletjes heb je gekocht.
Zo te lezen ben ik de langste dame hier. Ik ben 1.79 cm
Fijne avond allemaal!Liefs
June schreef:Moncat, en dat is ook zo fijn aan dit forum! Gewoon lekker kletsen met mensen die je niet in het echt kend. Maargoed ik kan geen geheimen bewaren dus bij mij weten een paar collega´s en een aantal familieleden ookal dat we zwanger proberen te worden 😉
Scheelt wel dat ze allemaal meeleven en erg lief zijn.
GND, ik vroeg dat van je doggies 😉 Volgens mij worden JustMe en ik vaker door elkaar gehaald!
liek84 schreef:een hersenschudding?! hoe kom je daaraan tijdens je geboorte? kon de vk niet vangen?!
hoop dat ze allebei weer snel de oude zijn, gelukkig niets ernstigs dus!
girlnextdoor1987 schreef:goeie morge!
just me bedoelde june.. hihi:D
mooncat.. leuk dat ze zo vaak komene eten?? of niet.. ik moet er niet aan denken..
vindt mn schoonouders leuke mensen maar elke week of 2 x in de week blijven eten hoeft van mij niet..
zie mijn ouders wel regelmatig maar die blijven ook nooit ete..
enne idd fijn als je hier lekker van je af kan kletsen doe ik ook 😊
maar bij mij wete mn collegas het eigenlijk allemaal en mn beste vriendinnetjes en me mamsie 😃
maar ons mam mocht het eigenlijk niet weten maadr ging mee naar het ziekenhuis met mn longontsyteking dus toen wist ze het.. maar das niet erg..
gister met een collegaatje over zwanger worden gehad en die wou het pas als ze een bepaald bedrag per maand over hielden..
vond het wel slim;.. sommige denken er helemaal mniet over na, zij wel..:)
hier op het forum de meeste ook wel hoor!!;)
Lot schreef:@liek ik heb even opgezocht wat pcos is. ik wil en ga me nu nog niet druk maken dat er iets niet goed is met me maar stiekem ben je er natuurlijk wel 'n beetje bang voor. Maar goede tip ik ga iig vragen voor 'n bloedtest. Het lijkt me zo shit om zo lang te wachten.
je schreef dat je het de bewoners op je werk gaat vertellen... waar werk je dan?? ik werk in een sociowoning voor verstandelijk gehandicapten.
Hier ook een 'saai gemiddelde' ik ben 1,68 en me vriend 1,89 (geloof ik):-?
Maja schreef:Goedemorgen meiden,
Jeetje zeg.. net lag ik nog lekker in mn bedje toen de bel ging. Staat de monteur voor de mechanische ventilatie voor de deur! Sta ik daar in mn snel aangetrokken spijkerbroek met trui en duffe kop! Hij zit nu nog boven op zolder. Hopelijk kannie het snel maken, want dan kan ik me rustig omkleden, ontbijten enzo.
@mooncat: ik volg de deeltijd opleiding Doktersassistente. Ik ga 1 dag in de week naar school.
Nou, voor mij hoeven mijn schoonouders ook niet zo vaak te komen eten, hoor. Het zijn aardige mensen, maar zo vaak over de vloer hoeft niet.
Ik zie mijn ouders trouwens ook niet zo vaak... ik ben 1,5 jaar geleden van brabant naar overijssel verhuisd en mn ouders wonen nog in brabant... das toch wel een eindje rijden.
Ik had ook nog nooit gehoord dat een baby bij de geboorte een hersenschudding kan krijgen. Wel akelig lijkt me. Maar gelukkig gaat het nu goed.
Bij mij weet niemand dat wij bezig zijn om zwanger te worden. Heeft te maken met mn zwager en schoonzus. Die apen ons namelijk heel erg na. Bijvoorbeeld met trouwen. Wij hadden gezegd dat wij gingen trouwen en prompt een paar maanden later kwamen zij op het idee om ook opeens te gaant trouwen. En nu zijn we bang (met name ik) dat als wij dus zeggen dat we zwanger willen worden, zij ook bezig gaan.
Werkze voor de meiden die aan het werk zijn!
Ik ga zo lekker kopje thee drinken en wachten tot de monteur weg is.
Fijne dag allemaal!
just me schreef:Ik ben door naar ronde 20....
Maja schreef:Fijn Maal dat je een goede echo hebt gehad!
Just me, goed van je dat je jezelf even lekker verwend hebt! Kan idd misschien ff goed zijn om rust-ronde te hebben. Maar het gaat je vast lukken om zwanger te worden!!
PS: ik wilde even zeggen dat ik het zo leuk vind om te lezen dat iedereen zo lief is voor elkaar. Iedereen leeft zo met elkaar mee. Dat valt me op en dat vind ik fijn om te lezen. En dat moest ik even kwijt.
just me schreef:Ja is wel weer ff balen idd. Heb nu besloten om even een ronde rust te nemen. Geen ovu testen en niet verplicht klussen, maar alleen vrijen als we daar zin in hebben. Proberen om er in gedachten ook iets minder mee bezig te zijn. Zien we de ronde daarna wel weer verder! Heb net mezelf maar een cadeautje gegeven hihi. Heb nieuwe schoenen gekocht!
Maal wat fijn dat je een goede en leuke echo had! Lekker van genieten!
maal schreef:Aaaah just me fucked up zeg, ik zeg vertroeteldagje!!!!
Hier terug van het ziekenhuis echo was prachtig, super groot hoofdje eerst lag het op de zij toen floep op de rug en maar bewegen met die armpjes GE-WEL-DIG! Vriendje wil nu eerst perse de echo aan zn ouders laten zien dus als we thuis zijn zal ik de foto uploaden!