BIB!
Bakkertje zal wel een raar idee zijn idd, je laatste dagje met z'n tweetjes... Hopelijk mag je morgen al of uiterlijk overmorgen vroeg met beeb naar huis!!!
Angel fijn dat je zo goed begeleid wordt met de bv zeg! Is wel handig om dat hele kolfgebeuren een keer goed uitgelegd te krijgen, volgens mij is het anders nog best lastig! En fijn dat Mats de fles zo snel doorhad! Een vriendin van mij had haar dochtertje de eerste 3 maanden alleen aan de borst gevoed en toen ze naar de opvang moest, bleek ze dus niet uit een fles te willen drinken 😖 Gelukkig kreeg ze na een tijdje vanzelf zo veel honger dat ze het toch maar ging proberen!
Lief die kat van jullie, ik denk dat die van ons ook wel zullen wennen aan de kleine hoor! In het begin maakt die sowieso nog niet zo veel herrie en pakt hij/zij inderdaad geen staarten vast, en tegen de tijd dat dat wel begint, zijn ze wel gewend aan zo'n ukkie in huis. Hoop ik.
Jojo haha jij moet maar mental coach worden hier 😃 Ik hoop idd heel hard dat zodra die verkoudheidsbacillen mijn lijf uit zijn, de baby er ook uit wil! Het lijkt vandaag een stuk beter, ik proefde in elk geval mijn ontbijt weer een beetje, voor het eerst in 3 dagen. Mijn hoofd voelt nog wel een beetje suf en mijn maag is ook niet top maar ik zit niet meer compleet dicht in elk geval. Komende maandag lijkt me een mooie dag om te bevallen, dan ben ik weer fit en kan ik zondag nog ff Formule 1 kijken haha. Maar verder niet veel wensen hoor 😉
In Noorderdierenpark Emmen ben ik nog nooit geweest volgens mij, wil ik wel nog een keer heen! Dolfinarium is ook altijd leuk, mijn vriendinnen hadden me daarmee naartoe genomen voor mijn vrijgezellenfeest 😃
Qua taart, ik heb de afgelopen tijd deze een paar keer gemaakt:
http://lequatreheures.blogspot.com/2010/03/genius-of-honey-cake.html, is een cake maar met zo'n soort van cupcake-icing. Ik heb alleen het Engelse recept maar helaas, in mijn boek staan de hoeveelheden overigens ook in grammen (ik snap niet dat ze daar met cups werken maar ja, Engelsen he ;-)) dus die kan ik je gewoon opsturen. Bijna alle recepten die ik hier heb, zijn in het Engels, we kopen meestal kookboeken als we bij de ouders van mijn man zijn want alles is daar veel minder duur dan hier! Wat op zich een leuk boek is voor bakken, is het Hummingbird Bakboek, daar staat echt van alles in. Heb net even zitten kijken en krijg er meteen zin in bakken van haha!