@ mirjam: Wij gaan 7 september weer verder met babyzwemmen.Hopelijk is er dan iets minder regen. Mooie buik heb je!
@ jojo: Er stond op het borstvoedingsforum, dat het bijborstvoeding het beste was om de eerste 6 maanden geen bijvoeding te geven.Doordat de BV een coating in de maag vormt, en dat het niet nodig is om je kindeerder dan 6 maanden fruit en groente te geven.
@ allegra: Wat leuk dat je lekker geshopt hebt, ook online!Mijn moeder en man, hadden de klossen onder het bed vandaan gehaalt, dezelfdemiddag nadat de kraamverzorgster weg was. Was wel erg fijn, weer een lager bed.
@ nienke: Wat ben je alweer ver zwanger! Heb je ook eenbuikfoto?
@ korel: Fijn dat je binnenkort een matroos hebt als hulp!
Ik heb gister eenbondolino draagzak gekocht, mooi ding en volledig ergonomisch. Daar kon hij alvanaf de geboorte in t/m 36 maanden.Als hij wat groter wordt kan Mats op de ruggedragen worden. Ik had hem van marktplaats in dezelfde plaats als ik woon. Waseen paar keer gebruikt, zo goed als nieuw. Hier is de link voor meer info overde bondolino:
http://www.babybio.nl/cat/14/Babydrager_Bondolino_Hoppediz_/prod/24/Bondolino_Zwart-Zand.html Ik heb hem nu ook in de kleur, zwart zand. We hebbenbesloten om de kinderwagen niet mee naar ameland te nemen, als Mats zo doorgaatom s’nachts zo goed in zijn ledikantje te slapen. Dat is fijner in de trein/busen boot. En we hebben dan de draagzak mee, maar ook de maxi cosie waar Mats inkan liggen. Aankomende vrijdagmorgen vertrekken we naar Ameland. Ik heb er echtzin in!
In het appartement is een kinderbedje en bedlinnen, dus Matskan daar in dat bedje slapen. Vannachtheeft hij voor het eerst niet in zijn wiegje geslapen, maar in zijn ledikant,om ook te wennen voor Ameland. Het ging prima! Hij had om 20.45 zijn laatstevoeding en om 21.15 ging hij slapen.En om 5.30 was ik wakker geworden en sliephij nog. Ik had de afgelopen dagen geen wekker meer gezet voor hem, omdat hijtoch max om 4 uur kwam. Ik had hem maar wakker gemaakt en hem gelijk gevoed,want meer dan 9.5 uur tussen zijn voedingen vind ik echt te lang voor zijnsuikerspiegel en voor mijn melkproductie, ook al kolf ik ook nog voordat wezelf gaan slapen.
Ik ga maar weer de wekker zetten voor Mats. Het is weltoevallig dat hij precies zo lang slaapt als hij voor het eerst een nacht inzijn ledikant slaapt. Hij sliep overdag al wel in zijn ledikant.
Het gaat verder prima met Mats en mij. Hij heeft nog steeds 6borstvoedingen per dag, waarvan er 1 van uit een flesje met daarin BV. Flesjedrinkt hij goed uit en de borst ook.