angel26Oud lidBerichten: 1.790Lid sinds: 13 juni 2010
@ yente: Wat jammer dat je kind niet is gedraait.
angel26 schreef:Ik heb net de groeiecho gehad! Hij groeide goed. En hun was nu, met morgen 30 weken zwangerschap,1700 gram zwaar. Ik ben zelf nog steeds op 7 kg in mijn hele zwangerschap aangekomen. Volgens mij zit het meeste in het kind en in de buik. Verder lag hij weer netjes in hoofdligging, maar hij kan nog wel draaien zei de gyn. Van mij mag hij zo blijven liggen! Verder was mijn bloeddruk ok, 125-70 en het bloed dat ze twee weken geleden geprikt hadden, zag er ook goed uit! 9 mei weer de volgende echo, week eerder ging moeilijk ivm werk en vanaf 9 mei heb ik vakantie en verlof, dus vanaf die week kunnen er makkelijker afspraken gemaakt worden!
emi schreef:ik voel me goed. wel iets meer last van de warmte maar verder mag ik echt niet klagen. De vermoeidheid weet ik inmiddels goed raad mee (al ga ik nog vaak over mn grenzen). Het enige wat ik echt heel erg vind is dat ik me moddervet voel. Ik ben zo veel aangekomen!! Maar ook daar kan ik niets aan doen want ik eet redelijk gezond. Verder genieten van de zwangerschap, straks zullen we het nog missen!
En het leuke begint in die zin nu pas dat we de babykamer steeds meer vorm geven en dat donderdag de meubeltjes worden geleverd! Zo'n zin in want dan kan ik alles gaan inrichten etc.
prinsesje schreef:He meiden, ik kom weer even langs hoppen. Heb eerdaags weer mijn eisprong dus druk aan het klussen! Deze maand lukt het ook goed om het om de dag te doen dus hopelijk werkt dat zijn vruchten af 😊 De vorige keer heb ik wat vragen gehad of ik weer naar de dokter zou gaan maar heb met mijn mannetje afgesproken dat we het jaar gewoon vol gaan maken en als ik dan na de juni ronde nog steeds niet zwanger ben weer terug ga naar de ha. Ik hoop in ieder geval dat ik me ook snel mag voegen in het laatste groepje!
Sab & Yente gefeliciteerd met jullie meiden!
Voor een aantal begint het nu echt op te schieten, spannend hoor! Hoe is het verder met iedereen?
Natas, mag ik ook een pbtje?
Ik wou dat ik wat vaker mee kon kletsen maar dat trek ik nu gewoon nog even niet maar ik denk wel regelmatig aan jullie hoor. Hopelijk tot snel met goed nieuws vanaf deze kant!
Stampertje schreef:Leuk, op jezelf reageren 😊
Echo was goed! Echt zo super leuk om te zien! Het was echt een kindje en lekker aan het bewegen. Zo, wij blij :)
jojo82 schreef:hallo allemaal!
gisterochtend ben ik na een heftige bevalling bevallen van een mooie dochter LYNN!!!
mn verhaal volgt nog!
jojo82 schreef:hallo allemaal!
gisterochtend ben ik na een heftige bevalling bevallen van een mooie dochter LYNN!!!
mn verhaal volgt nog!
Allegra schreef:Mirjam dus voor jou was het sowieso feest dit weekend, leuk joh dat iedereen het nu weet (laat de cadeautjes maar binnenstromen haha ;-))
Aphrodite ik heb uiteindelijk weinig meegekregen van Koninginnedag, heb wat dingetjes in huis gedaan en vervolgens de hele middag met een vriendin zitten kletsen, supergezellig! Het schijnt hier in de stad heel druk geweest te zijn dus ik vind het niet erg dat ik iets anders te doen had haha!
Strakjes naar de vk, ben benieuwd of ze nog iets spannends heeft! Volgens het berichtje uit mijn buik (dat voor mij een weekje achterloopt) is mijn wriemeltje al 33 cm en 900 gram, echt groot! 😃 Maar er gaat nog wel wat bijkomen haha!
Allegra schreef:Oh ja, buikfoto van gisteren: [ATTACH=CONFIG]2145[/ATTACH]
prinsesje schreef:Aphrodite, thanks meis voor je lieve woorden! Jeetje wat ben ik een muts, zit ik opeens met tranen in mijn ogen achter de pc door jou berichtje....