Ah Mirjam wat kl*te voor je vriendin 😞 Kwamen ze er bij de scan met 8 weken achter?
Bij jou valt het aanbod positiemode dus ook tegen... Hier is het een beetje hetzelfde, je hebt de Prenatal (klein assortiment) en de H&M (vond ik er allemaal niet super uitzien) en een hele dure boetiek 😖 Ik wacht maar tot ze daar uitverkoop hebben. Kijk ook eens online trouwens, er zijn veel winkels die positiekleding met korting doen (ik vind zelf
www.ikenmijnkind.nl erg relaxed, die hebben alleen Mamalicious en superlieve babydingetjes van Name It maar dat vind ik net twee heel leuke merken ;-))
Stampertje mooi zo dat je aan het opknappen bent, je zit ook al ongeveer in het tweede trimester he 😃 Gaat snel!
Ik zit gewoon om kwart over 9 op zaterdagochtend gedouched en wel op de bank 😮 Was om 10 over 6 wakker en voelde me best uitgeslapen, toen weer in slaap gevallen en uiteindelijk om 5 voor 8 opgestaan. Ongelooflijk want de hele rest van de week ben ik doodop als de wekker om die tijd gaat...
Als het goed is, wordt er hier vanochtend een pakketje bezorgd waarvan mijn man en ik allebei geen idee hebben wat het is 😖 Ben benieuwd!
Fijn weekend iedereen, geniet van het heerlijke weer!