@lotje; jeetje meid wat vervelend voor jullie en bovenal jullie meisje zeg. Advies? tja precies wat Rachel heeft gezegd. En inderdaad als je het niet vertrouwd, heb het nog alle keren precies goed gehad. Lisa heeft vorig jaar 5 dagen lang gespuud, dronk niets, wilde geen ors, en ik heb elke dag de HA en de HA post gebeld. Die werden vast gek van mij, maar dan kan me niets schelen (nouja wel iets hoor...:-D) maar mijn kindje is het belangrijkste, dus dat moet ik dan maar aan de kant zetten. Jammer dat je vriendin het niet gelijk begreep zeg; Heeft ze zelf kinderen? (kan me voorstellen dat het lastiger te begrijpen is als je geen kinderen hebt)
@rachel; wat een onzekerheid zeg, om gek van te worden. Kan ook mooi advies geven van rustig afwachten, maar ik weet nog preceis hoe ik me voelde bij beide kinderen, en dat rustig afwachten dat kan haast niet, je wilt gewoon zekerheid. wel vreemd dat je 2 positieve testen had, en 2 negatieve... Ik ga voor je duimen dat je gewoon vet zwanger bent :-D!!!
@noa; oh meis ja die onzekerheid dat is 1 ding dat ik nooit meer zal missen....Ik was bij Tygo ervan overtuigd dat het niet goed zat, de avond voor de echo heb ik gehuild, het zat niet goed, en we kregen te zien dat er niets zou zitten. Ik was er echt van overtuigd, want voelde het begin bij de 2 totaal anders vandaar. maar je weet het een gezonde baby...hihi...
Nou ja gezond, hij is ook ziekjes hier hoor. Wat vreemd dat alle kindjes tegelijk ziek worden. Vannacht huilen huilen, zetpil gegeven had 38, maar hij wilde niet meer slapen, snotverkouden van de 1 op de andere dag en beide ogen zijn een beetje ontstoken, komt allemaal troep uit, en hij hoest heel erg. Geen idee waar het in ineens vandaan komt.
Nog 3 weekjes werken, oh meiden ben echt aan het aftellen, ben zooooo moe (zo moe als ik was tijdens de zwangerschaf van Tygo en nee ik kan niet zwanger zijn, ben net ongi geweest, maar wel vreemd hoor). Vanmiddag ben ik gewoon op onze bank in slaap gevallen, en dat heb ik nooit. Vanaf morgen maar eens proberen om wat meer te lijnen, en gezonder te eten, heb ook het idee dat ik me daarom elke keer niet lekker voel...