even vlug tussendoor:
@ rachel: wauw zou echt fantastisch zijn hoor zeg zo snel zwanger!!!!!!!!! Wel heel vroeg al om positief te testen he? Ik ga je alvast een voorzichtige proficiat wensen maar ik wacht met de echte gelukwensen tot je digitale test gedaan hebt 😊 Ik heb zelf namelijk wel al heel af en toe vals positieve testen gehad, dus het is echt wel mogelijk hoor amy (maar we gaan er natuurlijk vanuit dat de test van rachel gewoon hartstikke klopt, zeker gezien al die klachtjes)!
Oja ik vond het wel leuk je lijst met klachtjes te lezen want ik heb echt exact hetzelfde!
@ amy: ik kan pas volgend weekend testen dus nog een dikke week helaas, maar ga al trots zijn als ik het kan volhouden met wachten tot donderdag haha, dan doe ik toch al es een eerste testpoging hoor waarschijnlijk.
@ meike: haha een schoenenverslaving. Ik heb eigenlijk enkel een paar leren slofjes die ik van mn zus gekregen heb, maar zelfs die gebruik ik nooit, alleen als we bevoorbeeld ergens gaan bbq'en en dus buiten op het terras zitten, dan doe ik hem die slofjes aan om zn voetjes te beschermen, maar binnenshuis en wandelen in buggy e.d. gaat gewoon blootsvoets hoor hier, staat hij ook het stabielst op heb ik de indruk. Maar Lucas heeft ook wel enorm dikke en 'hoge' voetjes dus schoenen zijn sowieso al moeiljk hier haha want er zijn geen in dat model, zelfs de leren slofjes zijn eigenlijk te lang maar anders kan hij er met zijn dikke stampertjes niet in 😊
hmm weet ff niet wat er nog gezegd is. Oja die meeting, gek dat jullie dat van mij niet zien, ik heb nochtans de data wel ingevuld hoor die voor mij konden, behalve enkele waar ik nog onbekend heb gezet. Als we dan kiezen tussen 24 en 31, zou voor mij 31 wel beter uitkomen, 24 is een twijfelgeval. Oh maar ik zie net dat sas op 31 niet kan, dat zou ook jammer zijn. Neem dan mss toch best 24, als het voor mij dan toch niet zou lukken dan is dat maar zo, maar ik doe mijn best!
sorry voor de dames die ik vergeten ben ,maar ik ga weer in de zetel gaan liggen, ben doodmoe, heb constant opvliegers waar ik echt veel te warm krijg, ben duizelig, mn rug doet pijn als ik zit en heb hoofdpijn. Nu maar hopen dat het allemaal gewoon kwaaltjes zijn, dan kan ik ze wel verdragen, en zoniet tja dan moet lucas echt wel eens leren doorslapen want dan lijk ikzelf niet meer zo gezond als ik dat hier zo allemaal lees haha 😊