Ana jeetje 15x in een nacht! Dat is wel heeeeel vermoeiend! Wie weet idd een tandje, zou zomaar kunnen natuurlijk! Sterkte en ik hoop dat je meisje snel weer de oude is!
Mijntje respect voor je hoor, 3 kids lijkt me echt heeel veel werk. En dan helemaal met manlief die druk is voor de vakantie, en gebroken nachten.
Suutje wat rot dat de spruw maar niet weg gaat. Kan heel hardnekkig zijn, had gehoopt dat t mee zou vallen bij je.Gelukkig drinkt Wes wel aardig, dat scheelt weer een zorg. Ook jij succes!
Wopper wat fijn dat de sprong bij jullie voorbij is! Werkse vandaag met de vijver, lekker klusje haha! Je kan wel trots op jezelf zijn, de garage en de tuin weer op orde :-D!
Pixxie wat een vreselijk nieuws he!! Hoe is het nu daar in Noorwegen? Is het vlakbij jou gebeurt? Echt onvoorstelbaar wat zo iemand moet bezielen... :-s!!!
Hoe gaat het met Noelle?
Hier nog aan t genieten van mn moeder en dr vriend die op bezoek zijn. Ze hebben de halve week bij ons gelogeerd, en gaan de laatste halve week (vanaf vandaag) op een camping. Dit omdat ik haar vriend nog niet super goed kende, ze hebben pas een half jaar. Maar t is echt een top vent, heel aardig, en zo lief voor mn moeder. Heeft ze echt verdiend na al 15 jr gescheiden te zijn van mn vader, en 2 mislukte (korte) relaties. Ben zo blij voor dr.
Met Emma ook alles goed, we hebben lekker veel gezwommen, had een nieuwe zwemband voor dr gekocht, de swimtrainer, kent iemand die? Echt een aanrader. Ze hangen er heel lekker & veilig in, en Emma zwemt, al spartelend met dr beentjes, zelf t hele zwembad door!
Nu mams en vriend weer weg gaan, kan ik eindelijk weer t huis aan kant hebben. Ben echt een miepie in dat soort dingen, en met zn 5en in huis (waarvan er 2 met "vakantie" zijn), is het nooit echt netjes aan kant. Dus manlief stapte de deur met ze uit, en ik ben gelijk gaan stofzuigen, dweilen, heb de wc´s en hun badkamer schoongemaakt, kan ik ook weer lekker rustig zitten haha :-D!
Vanavond uiteten in een heerlijk restaurant hier 3 kwartier vandaan. Komen we graag, en zij zijn er nog nooit geweest.
Di ochtend vroeg gaan zij weg, gaan wij alles inpakken, en donderdag rijden we naar NL! Heerlijk 3.5 week vakantie.
Hopelijk knapt het weer wat op, maar het zag er iig beter uit dan t de afgelopen weken is geweest.
Heb al die tijd met 3 voedingsBH´s van de Lidll gedaan, maar heb mezelf nu maar ns verwend. Bij de Otto 5 voedingsBHs besteld!
Was maar 50€ vind ik echt niet duur. 2 wat mooiere, en 3 simpele. Hopelijk zijn ze dr vrijdag gelijk als we aankomen bij mn paps.
Hebben jullie mooie/dure BH´s? En ook altijd van die voedingstops aan? Ik heb er een paar, en vooral in t begin vond ik t makkelijk.
Nu doe ik t net zo makkelijk mn shirtje even omhoog, Emma weet nu zelf goed de weg, en t is niet meer zo´n getob als in het begin.
Fijn weekend allemaal!