Haha adniL, lezen is best nog te doen hoor 😉
Nee kan me ook niet voorstellen om zo lang te voeden... Dan zie ik zo'n lange periode achter elkaar eerder als het ene kindje na de andere zeg maar.
@ Mijntje, ik zou lekker een wijntje drinken!! Mag ook best eens! Heb zelf nooit iets weggegooid want na een tijdje is het weer uit je melk verdwenen, net als het ook uit je bloed verdwijnt. Hier kun je dat een beetje berekenen
http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/alcohol_calculator/Zelf hou ik standaard aan dat ik na 3 wijntjes vanaf 22.00 om 06.00 weer gewoon kan voeden, dus dan zou je ook kunnen kolven! Maar da's volgens mij best ruim gerekend.
Zoals de bv hier nu gaat vind ik het heeeerlijk! 😊
Ze drinkt nog 's ochtends vroeg en 's avonds voor het slapen gaan.
Thuis krijgt ze overdag thee en water, soms bij mij een keertje extra maar da's niet vaak en nooit 's middags. Dus lekker veel vrijheid zonder rekening te hoeven houden met 😉 Op het kdv krijgt ze nog melk uit de vriezer, tot het op is. Dat varieert van 100-200 cc per dag, maar net hoe de oudste portie ingevroren is.
Kolven is lekker voorbij! 😃 En gelukkig heb ik nergens last van.. ga tegenwoordig zelfs zonder kompressen op pad 😃
Wanneer ik ga stoppen weet ik eigenlijk niet! Ik vind onze momentjes samen nog heel erg bijzonder en ik heb er geen moeite mee. Wel is het makkelijk dat ik nooit meer in het openbaar hoef te voeden, alhoewel ik dat wel gewoon zou doen hoor! Ik voed wel gewoon bij vrienden/familie/etc.
Anyway, op deze manier vinden we het super fijn en ik zou het nog niet willen missen. Dus we gaan nog ff door en zien wel :mrgreen: