@ marijke toevallig had ik dit net voor je getypt op het andere forum
anne-87 schreef:* breekt even in *
@ marijke : hier precies het zelfde gehad. Ik heb ook vaak zitten huilen omdat ik hem op sommige momenten alleen stil kreeg met de borst of niet eens dan bleef hij huilen bij me !! pakte mijn man hem was hij rustig , ik riep dan huilend hij heeft geen eens honger waarom wordt hij niet stil bij zijn moeder ik ben alleen goed voor het voeden!!! Ik heb ook aantal keren deze momenten gehad. Het hoort er waarscheinlijk helaas allemaal bij . Het gaat van zelf over . Soms was het omgekeerd kreeg ik hem stil en mijn man niet . Probeer als het niet lukt hem dan even uit handen tegeven . Ze voelen het ook heel goed aan hoe jij je voelt. Zodra ik weer rustig was nam ik hem weer over en voeden ik hem evt als hij honger had. Vooral in de avond hadden we deze momenten en was ik blij als hij dan rond 23.00 in slaap viel .
Hier pakte hij ook geen difrax speen wel die van de bibi . Laats weer een difrax gekocht ik vond ze zo mooi , maar nee hoor hij wilt alleen de bibi speen. Misschien dat je die kan proberen . Heb je er geen 1 uit de blije doos? Soms even de speen vast houden dan kunnen ze te actief zijn en hem er weer uit ploppen . Als ik hem even vast hield zoog hij daarna eraan . Maar ook dit is even uitproberen en anders je pink geven ?
Ik hoop dat je snel wat meer rust kan vinden. Ik heb in het begin ook geroepen en anders stop ik wel met de voeding als ik alleen daar maar goed voor ben . Ik ben utieindelijk heel blij dat ik het niet heb gedaan . Het is allemaal goed gekomen en nu genieten we echt van de momentjes samen en zodra hij me borst ziet begint hij te lachen *smelt*
Sterkte ermee X
* breekt weer uit *