finaly87 schreef:Rebecca, Tyler is inderdaad groot haha.. ik heb 2 grote knullen! alleen Tyler is groter dan Jayron toen was.. en die was al flink 😉
Vervelend dat je mannetjes wakker worden van elkaar haha! maarja als t zo ook werkt voor je.. mij lijkt t niks om steeds mn bed uit te moeten ;)...
Ran, yup dat is ie.. maar wel een heeele lieve en knappe 😉 hihi.. en wel in verhouding gelukkig 😉 zie foto!
[ATTACH=CONFIG]8262[/ATTACH]
vervelend dat je een bv-dip hebt. hopelijk krik je em weer goed op op deze manier! succes
Liek, ik heb hele mooie voedingsbeha's bij de H&M vandaan.. via de site.. en bij otto kun je hele mooie voedingshemdjes bestellen.. misschien lijkt t je wat 😉
Voel je je wel goed deze zwangerschap?? voor mij zou t echt een ramp zijn nu al weer zwanger.. ben bij beide zwangerschappen veel en lang misselijk geweest (bij de 1 tot 16wk, bij de ander tot 18wk) en heeel erg moe.. plus bekkenpijn (alleen bij 2e dan).. zou niet handig te combineren zijn met Tyler.. Hoop dat jij dat allemaal niet hebt! Goed gewicht hoor! Ty is bijna week jonger maar weegt wel flink stuk meer, haha maarja die is gewoon flink.. Je kletst niet mee bij September mama's topic he?? Ik wel!
Hier iets "raars".. Tyler drinkt ineens veelal maar 1 borst per keer, en wilt dan echt de 2e niet meer.. is ie dan al vol?? doordat ie niet lekker was afgelopen week dronk hij wel wat minder goed, nu opzich wel weer goed maar dan 1 borst.. drinkt daar nu wel wat langer aan.. Moet ik t zo laten en dat ie vanzelf de 2e erbij gaat nemen? of moet ik em eerder af koppelen en andere kant toch nog geven?
wat een knappe vent!
ik zal eens gaan kijken bij hm en otto! bedankt voor de tip!
voel me wel goed nog ja; heb een paar x wat kokhalsneigingen gehad, maar heb Eetje (*Elin*) nog niet ondergespuugd dus ben al lang blij! ben wel wat sneller moe en merk aan mn rug dat ik zwanger ben, maar is nog prima te doen hoor; doe gewoon een tukje met dr mee overdag!
vorige x heb ik een paar x boven de pot gehangen, en ben vanaf een week of 25 deels therapeutisch gaan werken en heb fysio gehad ivm wat bekkenklachten, maar heb ook best lichamelijk werk dus niet zo gek; (werk in de gehandicaptenzorg)
nu werk ik maar 1 dag in de week meestal, en kan zelf bepalen hoeveel, wanneer en wat voor werk (flexpoul) dus dat is nu wel fijn.
ik ben alleen maar heel gelukkig met deze zwangerschap! vorige x best een gehannes geweest om zw te worden (pcos, rondes van 100+ dagen van mezelf, clomid tabletten zonder resultaat, puregon injecties eerst zonder resultaat, daarna met kleine ophoging juist overstimulatie, toen een operatie om de boel ff op te ruimen, en toen wonder boven wonder een veel betere cyclus zonder medicatie, in ronde 3 na de OK was ik zw van Eetje, dus al met al mag ik nog niet klagen 1,5 jr na pilstop, maar was toch wel erg blij verrast dat dat deze x zo anders is gelopen; zwanger door de bv heen zonder ook maar 1x ongesteld te worden, en zonder zorgen en rompslomp of het wel zou lukken!
ik klets daar idd niet mee; had me voorgenomen om af te kicken van het forum maar dat is geloof ik ook niet helemaal gelukt, haha
hier drinkt Eetje sinds gisteren ook niet zo goed, weigert goed aan te happen en dr best te doen, maar is ook best tevreden na een paar slokjes, maar slaapt daardoor natuurlijk niet lekker... heb ook het idee dat mn tsr niet zo goed is gisteren en vannacht, hopelijk maar van korte duur...