finaly87 schreef:Je cyclus kan altijd ineens opgang zijn als je bv geeft.. Bv is geen anticonceptie..
T is officieel 9 maanden ontzwangeren he ipv 6..
Nee dat BV geen anticonceptie is weet ik maar al te goed ;-). Zo is mijn moeder 25 jaar geleden zwanger geraakt en mijn tante 10 jaar geleden... 😉
Er staat inderdaad negen maanden voor compleet ontzwangeren, maar voor het herstel van het bekken ed op zich staat er zes maanden (volgens zowel de vk als de bekkenfysio) en dan nog is het advies een jaar te wachten.. maar goed, ik ben eigenwijs ;-). In ieder geval zes maanden, het liefst een jaar heb ik meegekregen.
Snippie, ik heb hier al eerder meegelezen, en het valt mij op dat je snel in de verdediging schiet als iemand zegt het anders te doen en waarom. Dat hoeft toch niet? Ieder doet zijn eigen ding, en je hoeft je niet te verantwoorden als je het anders doet, zowel jij als de ander niet. Ik bedoel dat niet lullig hoor, juist bemoedigend, want het komt op mij over alsof je je aangevallen voelt... wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is. Het klinkt mij in de oren alsof je het hartstikke goed doet als mama, dus waarom jezelf dan verdedigen :-D.