Lowietje schreef:
Saskia, ook ik heb zittend werk. Ik loop gewoon elk uur een stukje en als het echt niet wil dat zitten ga ik desnoods gewoon even buiten wandelen. Kan af en toe behoorlijk pijn doen als je zit en lopen is dan echt een verademing.
Lowie
Lowie, ik vind het soms zo lastig om dat aan te geven op mijn werk. Ik bedoel als je (zwaar) lichamelijk werk doet dan spreekt het voor zich dat je het werk aanpast alleen bij een kantoorbaan is dat toch anders merk ik.
Ik werk met 2 mannen en die weten al helemaal niet wat het inhoudt. Dat merk ik zelfs aan mijn mijn, hij wil echt meedenken maar "vergeet" soms dat het zwaar is voor mij. Maar ja ik wil ook niet alleen maar klagen hier want op zich kan ik nog best goed uit de voeten.
Bianca, rust goed uit, en ik hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kan, wij leven met je mee! dikke knuffel
Hartendiefje, voor jou begint het nu ook spannend te worden, nog maar 3 machtjes slapen! O ik denk direct terug aan mijn bruiloft, wat een leuke dag is dat toch! Probeer te ontspannen en te genieten van elk moment!
Groetjes Saskia