Aaah ja die kuitkrampen he, hier ook sinds een paar dagen, middag in de nacht. Schijnt er ook al bij te horen...wat ik doe is meteen rechtop en tenen naar me toe trekken en daarna losschudden anders schiet het er weer in. Maar is echt niet leuk wakker worden zo. En loop er de hele dag moeilijk door.
@Ikkemikketje: uploaden van foto's is heel simpel; ga naar
http://www.photobucket.com dan uploaden kiezen en het opslaan op small.
De IMG code knippen en plakken en klaar 😊
@Vicky; op de laatste zie je de beentjes 😊
@Murley: Beterschap!
@Jorike: hier ook brandend maagzuur gehad; ik eet nu kleine porties per dag en drink wat vaker melk en dat helpt bij mij dus. We krijgen trouwens een meisje, haha.
@Saskia: heb je de baby inmiddels gevoeld; wij hadden dat vorige week ook een dagje en waren heel erg ongerust maar probeer wat te ontspannen en je zult zien dat alles goed is, en anders gewoon even bellen daar zijn ze voor. Probeer eens Roosvicee Lacto tegen verstopping daarvan kun je binnen een dagje weer heel goed van naar de wc en je mag het gewoon gebruiken! Kreeg ik als tip van mijn VK.
Iedereen sterkte met alle ongemakken en kwaaltjes maar vooral ook geniet er nog even van! Ondanks alles blijft het toch allemaal mooi en bijzonder!