Het is hier inderdaad rustig!
Die doomoo heeft mijn nichtje van 5 maanden ook en die heeft er veel plezier van. Het is een leuk ding maar erg duur inderdaad. Zij hebben hem op marktplaats gekocht voor 80 euro. Ook nog behoorlijk wat geld maar nieuw zijn ze geloof ik 120. Ik vraag me alleen af of je het echt nog gebruikt als ze peuter zijn, het is eigenlijk net zoiets als een wipstoeltje vind ik haha.
Saskia wat vervelend dat je zo overstuur was. Kan me helemaal voorstellen na zo'n aflevering, heb het niet gezien en ben er eigenlijk wel blij om. Maak me toch al snel druk om alles wat ik hoor en mis kan gaan. Fijn dat je het hartje weer even gehoord hebt en de baby gevoeld, toch weer geruststellend he.
Wij hebben inmiddels ook een box via marktplaats gekocht voor maar 25 euro. Mooi boxkleed erin gedaan, ben er helemaal weg van.
De box moet misschien nog wel beetje opgeknapt worden, maar voor dit geld vind ik dat niet zo erg.
We gaan straks het bed op onze babykamer uit elkaar halen (het was nu logeerkamer) en naar zolder brengen. We hebben alle babyspullen ook al naar zolder gebracht dus zo langzaamaan gaan we nu beginnen 😃