Hey meiden,
Sorry ben even afwezig geweest, maar wel meegelezen hoor!
Wou ik een stuk typen, kwam er weer wat tussen. Had ik een stuk getypd, verwijder ik per ongelijk alles....
Maar hier ben ik dan eindelijk. Huisje schoon, geshopt, kleine man ligt in bed te slapen, dus even rust voor mama. Vanavond halen we patat, dus hoef ook niet te koken.
Ben sinds vorige week weer aan het werk! Bevalt erg goed moet ik zeggen. Ik werk 3 dagen in de week en mijn man 4 dagen. Dus we hebben twee dagen oppas nodig, 1 dag naar mijn moeder en 1 dag naar de moeder van mijn man! Dus beide oma's zijn 1 dag in de week oppasoma's! Stan heeft het erg naar de zin bij beide oma's en de papa dag gaat ook erg goed!
Ik heb geen moeite om Stan weg te brengen, alleen als het 17.00 uur is wil ik ook wel weer graag naar huis toe. Ik moet nog 45 minuten rijden, en dan Stan nog ophalen. Voordat ik thuis ben is het 18.15 uur en dan eten, kleine vent in bad, de fles erin en huspakee slapen.... dus veel zie ik hem dan niet die twee dagen in de week! Gelukkig maak ik de andere dagen weer goed, haha.
Stan is echt een super tevreden ventje! Hij lacht heel veel en groeit erg goed. Vrijdag krijgt hij zijn tweede prikjes (hier op het bureau is het altijd druk, dus met 3 maanden kon ik niet terecht....). Stan krijgt dus zijn tweede prikjes bij 3,5 maand! Nou ja niet erg.
Ik weet dus nog niet wat hij weegt, maar ik zal vrijdag het lijstje aanvullen.
@ leeuw: hier willen we graag een tweede beiden (ik zou er zelfs wel drie willen, maar kan mijn man nog niet overtuigen, haha). Eerst maar zien of er ooit een broertje of zusje voor Stan gaat komen, want voor hem heb ik ook 3 keer een miskraam gehad.... Heb niet zoveel zin om alles weer te herhalen... maar goed de wens voor een tweede is sterk aanwezig, dus we zien wel. MIsschien gaat het nu wel in 1 keer goed! Maar goed, zover is het nog niet... Eerst maar eens goed ontzwangeren hoor! Over een paar maanden zien we wel weer verder, nu even genieten van de kleine man.
Hij slaapt goed door. Vanaf vandaag wil ik proberen rijstebloem in zijn laatste fles te doen om 19.00/19.30 uur, en dan de fles van 22.30 uur eraf te halen. Eens kijken hoe dat gaat, want we moeten hem om 22.30 uur eigenlijk altijd wakker maken en de laatste tijd drinkt hij zijn fles ook niet op, omdat hij dan gewoon verder slaapt. Wel spannend, want straks komt hij ineens om 4.00 uur 's nachts, omdat hij honger heeft. Ach ja ook niet erg, dan weten we in elk geval dat hij er nog niet aan toe is (al denk ik van wel).
Stan weegt denk ik ruim 6/6,5 kilo nu, maar vrijdag weten we het zeker!
@ babyzwemmen wil ik ook wel graag gaan proberen, maar dat is hier altijd op dagen dat ik werk... beetje jammer!