Nou moet gewoon doorgaan met rijstebloem en starten met potjes voeding.
Vanmorgen 2 goede poepluiers.
Verder was alles goed met haar.
MG1981Oud lidBerichten: 1.361Lid sinds: 21 mei 2008
Pusta schreef:adniL zze kan ook niet alles tegelijk ontwikkelen he! Als ze het ene volop doen staat het andere even stil! Er zijn leeftijd waarop ze op zijn vroegst iets kunnen gaan doen of ontdekken, elk kind kiest daaruit zelf dingen die hij/zij interessant vind. Ons Lisa kijkt bijvoorbeeld niet of nauwelijks naar haar handen of voeten. En toen ze op lichamelijk gebied zo hard vooruitging heeft ze twee weken bijna niet gekletst.
Pickle schreef:
Elin was er aan toe om in haar ledikantje te liggen, niet alleen omdat ze uit haar wiegje was gegroeid. Ze komt 's nachts ook niet meer, anders had ik het ledikantje op onze kamer gezet. Dat hele gedoe van alleen leren slapen is een advies van vroeger en inmiddels al vrij achterhaald, en sowieso een verzinsel van de Westerse cultuur. Naar mijn mening heeft een kleintje behoefte aan liefde en geborgenheid en alleen laten slapen geeft voor heel veel kinderen geen geborgenheid, die willen bij mama zijn. Tja, kan ik mij goed voorstellen, na negen maanden in de buik ;-). Ik denk ook niet dat je zulke jonge kindjes iets aan kan leren, je kan alleen stimuleren wat ze al kunnen, en dat kunnen ze heel goed zelf aangeven. Ik ga mee in wat Elin kan en waar zij aan toe is, en niet andersom. Als ze straks wat groter is wordt dat natuurlijk een ander verhaal... Ze kan ook pas sinds een week wakker in bed worden gelegd en dat ze zelf in slaap valt, daarvoor lukte haar dat niet. Heeft van mijn kant wel veel geduld gevergd, maar van haar kant veel frustratie gescheeld. En van mijn kant trouwens ook, ik heb geen verwachtingen en schema's, ik zie wel hoe het loopt.
Pickle schreef:@ MG: mooi hoor!
Doet dat nou extra pijn op de pols? Want wil daar ook al heel lang tattoo.... Maar durf telkens niet, haha!
ook rekening houden als jij papa net heb gekust dat papa niet meteen sami kus geeft