Aloha meiden, lekker een weekje op vakantie geweest!!Heerlijk zo met zijn drietjes, als gezinnetje, het is wel een andere vakantiedan met zijn tweetjes he? Maar net zo leuk!! Het ritme is heel anders, je probeert toch rekening met je kindje te houden he, dat ze goed haar middagslaapje kan doen zodat ze de rest van de middag nog te genieten is! Anders dan met zijn tweetjes, hoef je geen rekening met de tijd te houden en zo.
Wat is er hier allemaal gebeurd?
Adnil, gefeliciteerd dat je tante bent geworden, ik mag rond1 augustus ook weer tante worden 😊 Blijft altijd leuk. En gefeliciteerd met jenieuwe baan!! Enne spiraaltje eruit, dus nu klussen?? Zoals ik al zei: HOPPAAAAA!!
Leeuw nog steeds verkouden? Of is het inmiddels weer over enkun je weer je 'charme offensief' gaan proberen? 😉 (niet dat het moet hoor;-)) Leeuw, ik denk dat je met de kleine kids toch maar het beste 'gewoon'lekker naar center parcs of landal kunt gaan, lekker zwemmen, speeltuintje eneen kinderboerderijtje, meer hebben die kindertjes eigenlijk niet nodig....?Hebben wij afgelopen vakantie ook het meeste gedaan. Lang in de wandelwagen ziter niet meer in, Roos wordt daar erg onrustig van, dus dagjes uit en zo hebbenwe nou ook niet gedaan. Kies de komende paar jaren gewoon lekker voor je kids.Als ze weer wat groter zijn, kun je weer meer dingen ondernemen. Ieder moetnatuurlijk zelf kijken wat het beste bij ze en de kinderen past.
Je kunt ook google-en op 'vakantie met baby' of zoiets....
Salos, succes! Dus nou duurt het niet meer zo lang he, isweer een weekje geleden dat je het postte.. spannend!!
Snoopy, spannend daar op het wachtbankje, ik kom er over eenpaar weken naast je zitten!
Het was een beetje raar gegaan allemaal met mijn menstruatie de afgelopen maanden!!! Was het vorige maand nog spannend omdat ik 5 dagen over tijd was... ben ik nu weer 5 dagen eerder, dus er zit 10 dagen verschil tussen deze en vorige cyclus.... Raar, en de 2 maanden ervoor allebei netjes ongeveer 30 dagen... Dus ik reken gewoon met 30 dagen.... en neem de vruchtbare periode dan wat ruimer.
Dus..... 23 juni mijn NOD? Eerst maar eens effe zien of het klussen er van komt, hebben jullie dat nou ook? Dat het er minder van komt , dan voordat je een kind had? Zal wel normaal zijn he, haha... Ik vind het wel minder spannend allemaal dan de vorige keer, snappen jullie wat ik bedoel? Niet dat het niet spannend is hoor, maar als het deze maand niet lukt, is het minder erg, het komt er wel... Bij de 1e was het meer van: als het nou lukt?? Stel dat het niet lukt...? De angst dat ik geen kinderen kan krijgen is er niet meer, nu ben ik al dolblij met Roos.
Nou, ben flink bezig geweest he, nu jullie weer. Hoe is het met jullie kids? Roos zal nu wel weer bijna wakker zijn denk ik...