Wow, weer veel en gezellig gekletst hier. Salos, gefeliciteerd, 3 uurtjes, dat hoop ik ook voor mijn volgende 😊 En hoe heet het nieuwe wondertje?
Dames, thanks voor de info over de kinderopvang en kinderbijslag, etc, hoef ik het niet meer op te zoeken 😉 😃
Jaja, ik vraag me ook wel eens af hoe het financieel allemaal moet, maar ja er zijn zo veel mensen met kinderen, en als die het allemaal kunnen, waarom wij dan niet he, ik maak me er niet al te druk om, ik zie het wel. We komen iedere maand goed rond, sparen is wel wat lastiger. Maar heb straks nog maar een contract voor 11 uur ipv 28 uur en dat is écht helemaal niet mooi, dus moet maar gauw wat anders gaan zoeken. Maar nu zijn er weer ontwikkelingen op het werk waardoor ik hoop dat ik alsnog meer uren krijg, maar ja moet er maar niet te veel op hopen.....
Ben nog niet echt volledig aan de klus geweest, 2 daagjes ziek geweest, gister en vandaag.... Buikpijn en diarree en zo. Gisteren alleen thuis met Roos, ik kon het soms effe niet opbrengen, ik liet haar veel TV kijken, dan kon ik lekker rustig op de bank liggen slapen. Leuke moeder ben ik!!!!!! Vandaag is ze bij oma, goddank en kan ik het vandaag lekker rustig aan doen. Vanmorgen nog wel 2 uurtjes naar kantoor geweest, maar dat ging toch niet, dus naar huis gegaan.
Ik hoop echt dat ik de volgende zwangerschap niet weer zo misselijk ben als de vorige keer, dan vind ik mezelf echt geen leuke moeder en kan ik veel dingen ook niet zo goed opbrengen... Nou ja, zullen zien...
Een fijn weekend allemaal!!!