Goedemiddag Ladies,
Lekker avond gister gehad??
@ Goosje: hihi herkenbaar van dat uitslapen. Kan me best voorstellen dat je dan een beetje opziet tegen de nachtdiensten.
grappig he die koekjes...stijn nam er gister ook echt een hapje van, de kleine snoepkont...
wij hebben de toetjes gehaald van Nestle Yogolino. De banaan variant ging er gister goed in haha..
Het is idd wel even wennen met werken, maar ach ook wel weer lekker om even bezig te zijn.
@ Vickypreg:Vervelend dat je gister een rommelig dagje had met Evi, gaat het vandaag alweer iets beter?
Misschien zit er idd een tandje dwars het zou goed kunnen. Heb het idee dat dat bij Stijn ook is.
In een stapelbed en twee kleine kindjes bij je hebben is niet echt de meest idealen optie nee. Smoesje om best wel, alle twee de kindjes zijn ziek, tja dan moet je gewoon thuis blijven ;-)!!
Ja die koekjes die ik heb gehaald van Bambix zijn vanaf 6 maanden en zitten per stuk verpakt..Ze ruiken erg lekker haha..
Heb ook gewone liga gehaald, zie ik thuis staan dat ze deze wel mogen hebben vanaf 6 maanden maar dan verkruimelt in een hapje en vanaf 9 maanden uit het vuistje...beetje vreemd.
Mag ik vragen welke rijstecrackers jij geeft? ovearal waar ik kom zijn deze pas vanaf 8 maanden...
Jeetje wat goed van Evi dat ze zoveel heeft gedronken, die kleine smurf bij ons doet dat niet hoor..moet blij zijn als hij een klein beetje drinkt in de zin van een druppel ;-).
Stijn slaapt sinds gister weer ontzettend veel, gisterochtend ging hij om kwart over 9 naar bed overdag en sliep tot 12.15. En vandaag ging hij om 10 uur naar bed en sliep vandaag ook weer tot 12.15, het is dat hij wakker werdt van zn poepbroek anders sliep hij nog.
Hij heeft net zn fles op dus ligt weer lekker in zn bedje alleen in zn romper en zonder slaapzak..
@ Snippie: Hoe is het eigenlijk met je man, ik las ergens dat hij naar de huisarts is gegaan?
Haha ja geinig he, hij probeerd het wel, maar het lukt natuurlijk nog voor geen meter, maar ach wel een grappig gezicht als hij zijn beetjes onder zn billetjes zet.
Het is allemaal goed gegaan met drie flessen, meneer heeft tot iets voor 07 uur vanochtend geslapen, werdt wakker van zn poepbroek dus we mogen niet klagen hi...
@ Elfke: hihi leuk he die nieuwe geluidjes allemaal!! Vind het altijd zo schattig als ze weer wat nieuws kunnen!
Je klaagt toch niet meis, lekker alles van je afschrijven dat lucht op!! En niemand zeurt of miept of wat dan ook meis ;-)!!!
@ Hier: Gaat alles goed!! De drie flessen zijn goed gegaan gister en vannacht. gister hadden we hem na zn groentehap even op bed gelegd en werdt om half 8 wakker en hebben toen zn laatste fles gegeven en gelijk naar bed gebracht en meneer heeft heerlijk geslapen tot iets voor 7 uur vanochtend, we mogen dus echt niet klagen..
Stijn slaapt sinds gister weer ontzettend veel, gisterochtend ging hij om kwart over 9 naar bed overdag en sliep tot 12.15. En vandaag ging hij om 10 uur naar bed en sliep vandaag ook weer tot 12.15, het is dat hij wakker werdt van zn poepbroek anders sliep hij nog.
Hij heeft net zn fles op dus ligt weer lekker in zn bedje alleen in zn romper en zonder slaapzak..Het is in zn kamer 28 graden, arm manneke..hij heeft ineens ook allemaal rode buljes in zn nekje, zullen wel warmte bultjes zijn denk ik.. Hij ligt op bed, maar slaapt nog niet.
Vanmiddag komen mn schoonouders hier heen en ik hem er zo geen zin in!!! bah bah bah sorry..en morgen moeten we verplicht gaan high teaen met ze met de rest van de fam ongeveer 40 man...ook op de meeste idealen tijd van 1 tot 6 lekker handig met een baby, not!! ze wilde eigenlijk vandaag naar de dierentuin, ik zeg nou dat gaat hem niet worden hoor..
wat moet stijn toch de hele tijd in de dierentuin, als ik zou weten dat stijn zou slapen in de wagen tja oke, maar meneer slaapt niet in zn wagen of maxicosi..meneer vind alles veel te interessant...
Maar goed ze komen dus vanaf 3 uur hier heen, en mn schoonmoeder wordt dan boos als ze stijn niet in haar handen krijgt pfff.zo vermoeiend...stijn zit amper bij ons op schoot omdat hij altijd gewoon lekker aan het spelen is, laat hem maar lekker ontwikkelen, maar daar denkt zij anders over...En als hij dan moet slapen, gaat mn schoonpa er bovenhangen en druk doen en dan steeds tegen stijn zeggen, nee he je gaat niet slapen nee he. En dan tegen mij zeggen, nou die gaat voorlopig niet slapen..
grrrrr nee als je er continu tegen aan praat en boven de bak gaat hangen, nee dan gaat hij niet slapen, grrrr...sorry moest ff mn frustratie kwijt hahaha.....verder gaat het allemaal goed hoor!
Net de was weggestreken daar is het ook eigenlijk geen weer voor, maar goed..je moet wat he! ;-)!! Ik ga eens even een speentje geven bij die kleine smurf van me, anders is hij over 3 kwartier nog aan het keten in zn bed haha..