Snippie, wat vervelend van de bloeduitslag. Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever had gehad dat er iets uit was gekomen wat je kunt oplossen zodat je weet waar je aan toe bent! hoe reageert je man?
Tinesje, dat is wel vervelend van het kdv. Hier gebruikt Robin ook een slab van daar en daa rmaken ze ook fruit voor hem. En hij heeft een eigen mandje waar ik een reserveset kleding in heb, zodat als er iets mis gaat, ze hem kunnen omkleden. Dit gebeurt ook wel eens, dus gelukkig haal ik hem nooit vies op, ik zou dat ook vervelend vinden dus goed dat je er wat van zegt. Wij hebben volgende week evaluatie maar ben eigenlijk heel tevreden dus zal een prima gesprek worden haha.
Goosje, leuk hoor die foto van het tandje!!!!! Hier nog steeds niks haha! Ik denk dat Robin, net als volgens mij alle kids hier, gewoon wat hangerig is, tzal wel weer een fase zijn! Soms hebben we enorme pret en dan ineens slaat het om en is het zeuren en brullen en is iets wat m normaal doet gillen van plezier reden om het op een krijsen te zetten...
Vicky, prima toch, als ze maar lekker rustig is! Bij ons zijn de eetmomenten (die van onszelf) ook wel eens erg lastig voor Robin...Hij vindt het superinteressant en wil erbij zijn, eraan zitten en het opeten en laat dat nu net niet de bedoeling zijn...Heb m vandaag voor het eerst soepstengel gegeven, hij vond het heerlijk, dus misschien geef ik m dat wel tijdens het eten zodat hij ook wat heeft.
Monalisa, kan me je frustratie voorstellen. Hier geldt dat ook bij het kdv, ze voeden niet tussn 7.30 en 9 en vanaf 17.00. Heel vervelend toen Robins schema zo was dat hij om 17.00 nog een fles had, want ik kon er niet altijd op tijd zijn en dan gaven ze hem wel, maar werd toch gevraagd mijn schema te veranderen. Maar ja, ergens snap ik het ook wel weer als ik dan de uitleg van Vicky lees...
Jersey, volgens mij vroeg jij het, en monalisa ook, ik heb wel hyves ja, die mogen jullie wel hebben, zal ik een pb`tje sturen? FF uitzoeken hoe dat precies werkt haha.
hier opzich prima dagje gehad, vanochtend eerst naar babyzwemmen. Robin hapte per ongeluk water en spuugde zo zn hele fles over zichzelf en mij heen, zag de granen er nog in zitten...Toen na het zwemmen appel gegeten en vervolgens liet hij van de fles 60 cc staan. Om 15.00 soepstengel geprobeerd, hij vond het geweldig, maar brullen als hij het nie tmeer in zijn mond kreeg omdat het stuk niet lang genoeg was haha. Vond het wel n beetje eng omdat hij er soms stukken vanaf beet, dus die heb ik maa ruit zn mond gehaald. Diksap weigerde hij, wilde dat proberen ipv fles maar moest ie echt niks van hebben.Toen dus maar gewoon de fles, weer 60cc laten staan, denk dat we hier ook richting 3 flessen kunnen! Groente slecht gegeten en fles goed gedronken en nu lekker aan het slapen.
Ik ben vanochtend weer naar mn dieetcoach geweest, nu 2 weken bezig, min 3,2 kilo, wow dat motiveert! net terug van hardlopen dus ga nu even relaxen! fijne avond dames!