tijgertjuh5Oud lidBerichten: 414Lid sinds: 8 juli 2010
morgen langskomen en dan denk ik een afspraak maken voor het plaatsen
Rian-kippie schreef:@ noor, haha dat broodje gaat vanzelf sneller hoor hahhaha Hailey deed er int begin ook 3 kwartier over, nu issie binnen 10 minuten weg en blert ze om méérrrrrrrr
Noor schreef:Gelukkig!! :mrgreen:
EsRe schreef:Noor; We hebben nog niks gehoord over een bod, dus dat zal wel weer niks zijn. Maar nu hebben we donderdag weer een bezichtiging.. Mijn man belde die man, neemt er een kerel met een aardappel in zijn keel op met een heel verhaal over dat ze in Thailand wonen maar op zoek zijn naar een "pied a terre" (ja die term gebruikte hij echt) voor als ze in Nederland zijn, en als ze het wat vinden dat ze er snel in willen, en ze willen er niks aan doen, nou zegt mijn man, dat kan, als het moet zijn we volgende week weg :?.... dus afwachten maar weer...
Verder hier alles lekker, ben weer fanatiek aan het sporten, lijnen gaat ook super, nu 5,5 kilo in 3 weken, niet slecht al zeg ik het zelf... nog 12 te gaan... zucht... maar het is goed vol te houden op deze manier.
Ook super druk met werken, veel sollicitatiegesprekken en vergaderingen, dus de week vliegt voorbij...
Nou, ik ga even lekker douchen en mijn mandje opzoeken...
Fijne avond!
H83 schreef:Wat god allemaal! Slaap lekker!
Lex schreef:@H83 haha! Het betekent een pony of hoe zeg je dat hihi de voorpartij van het haar :-D
tijgertjuh5 schreef:h83--> wat mooi nieuws!
we hebben onze kleine man weer thuis maar met ontzettende last van zn oren dus veel krijsen..nog 3 weekies geduld