Ik vind 't prima, Loesje!
Hier weer een goede nacht gehad. lijkt erop dat de rust is weder gekeerd, erg fijn! Vanmiddag dus naar de orthoptist... spannend, ben benieuwd!
Fijne dag allemaal!
H83Oud lidBerichten: 2.946Lid sinds: 30 juni 2009
Jolanda10 schreef:Hij poept nu wel 3x per dag, en zonder moeite. Dus, voor nu helemaal geen problemen 😊 Gelukkig zeg, het is zo zielig als dat niet lukt!! :-)
Rian-kippie schreef:hmmm nog niet ieder kindje heeft een vast slaapritme hier dan... Hailey kan echt niet zonder....
is 11 uur afspreken een idee??? gemiddeld 1,5 uur reistijd moet te doen zijn toch?
Natascha1982 schreef:Hey meiden, ben effe druk om te reageren, maar las iets over de meeting op 17 juli, kan zowizo wel en tijd is ook prima, maar twijfel nog wel, laat zo weinig van me horen de laatste tijd........
EsRe schreef:Jeetje H83; dat is zeker schrikken, en dus helemaal niet erg zo'n ego bericht!
Maarre... lenzen, echt contactlenzen zoals jij en ik hebben? Moet je die dan in en uit halen of blijven die zitten?
Jolanda10 schreef:Ook van mij nog ff een dikke knuffel (kon het niet laten snel te reageren voor ik aan 't werk ga.)
Tjeetje, wat een rotnieuws zeg!! Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid, en kunnen jullie gaan beginnen met behandelen.
Ik ben nog even nieuwsgierig hoe jullie hier nu precies achter zijn gekomen. Wat doet Nadé wel-niet..