@ Loesje, nog gefeliciteerd met je ondertrouw. En een heerlijk weekend Vlieland, lekker!! 😃
@ E82, wat een heftige dagen achter de rug door het overlijden van je kapster. Het blijft moeilijk te bevatten dat sommige mensen nooit meer terugkomen. 😞
@ Lex, klinkt leuk de opleiding allround visagie, ga ervoor zou ik zeggen. Het kan altijd van pas komen in het buitenland. Ik lees later dat je inschrijving al is goedgekeurd, super joh!! :mrgreen:
En trouwens, Noor heeft ook nog geen tandjes hoor. We wachten geduldig af. 😉
@ Pumi, slaapt Romy nog steeds zo goed als een week geleden. Heerlijk is dat he. 😃 Hier fietsen we nog niet met Noor. Ik heb niet eens een fiets. :oops: Toevallig zijn we vorige week wel gaan kijken, dus ik hoop binnenkort ook een fietstochtje te kunnen maken.
@ Natascha, lekker vakantie. Vermaken jullie je ook een beetje? :mrgreen:
@ H83, dat slechte drinken heeft hier ook geleidt tot 3 flessen nu. Dacht eerst dat het misschien aan een tandje lag, maar die zijn nog steeds ver te zoeken. Onze conclusie, ze wilde gewoon naar 3 flessen toe. 😉 Jammer trouwens dat je Zinzi ring niet past. Heb je al een maatje groter besteld?
@ Tijgertjuh, dikke knuffel voor je kleine. Hoe is het nu met hem?
@ Karin, wat een verhaal van je man met moederdag. Hier net zo. Noor had iets 'gemaakt' op het KDV en keurig ingepakt meegenomen. Manlief ging er voor Noor uit 's ochtends, dus ik verwachtte ze eigenlijk aan bed. Hij is wel gekomen met haar om te feliciteren met moederdag, maar 'vergeten' om het cadeau te geven. Het heeft de hele dag op tafel gelegen, totdat ik er 's avonds zelf wat van gezegd had. Maakte me eigenlijk erg verdrietig. Ik weet dat hij het niets vindt, maar hij weet ook dat ik wel graag aandacht aan moederdag en vaderdag besteedt. Laksigheid, pfff... heb er geen big deal van gemaakt, maar was er wel verdrietig van vooral omdat het een erg mooi cadeautje was.
@ Juff, leuk dat Daimy al in het zwembadje heeft gezeten. Dat zal in de zomer vast wel vaker gebeuren.
@ Kapster, ons schema ziet er nu zo uit. 7.00 uur fles, 10.00 uur fruithap, 12.00 uur fles, 15.00 uur danoontje (of we slaan deze over wanneer de middagfles later is), 17.00 uur (soms 18.00 uur) groentehap en toetje of klein flesje na, 20.00 uur laatste fles. Tussendoor krijgt ze dan ook nog wat sap of water. Vandaag trouwens bij het CB geweest en we gaan deze week over op brood met een klein flesje na, mocht ze willen. Verder ga ik rijstewafels en soepstengels in huis halen voor tussendoor.
@ Rian, super dat de maxi cosi naar de zolder verhuisd is en dat Hailey lekker in een gewone autostoel kan. Handig, scheelt veel meesleuren.
@ EsRe, wat leuk dat Naomi kan zwaaien, leuk, leuk, leuk. 😃
@ SelOg, wel fijn dat je de voeding vergoed kan krijgen. Prijzig hoor.
@ mama's van zieke kindjes of kindjes die niet helemaal fit zijn. Heel veel beterschap voor jullie allemaal. Het valt me wel op dat veel kindjes nu ziek worden. Hopelijk nemen de klachten snel af, ga voor jullie en jullie kindjes duimen.
Vanmorgen vroeg weer naar het CB geweest. Noor is nu 71,5 cm lang en weegt 8595 gram. Ze is iets minder gegroeid, maar volgt wel keurig haar eigen lijn. Prima dus.
Nog even over de fietsen verder te gaan. Heeft iemand van jullie een moederfiets? En wat zijn jullie ervaringen daarmee. We zijn zoals ik al zei onlangs wezen kijken, maar nu twijfel ik tussen en Bloom moederfiets van Gazelle en een gewone Gazelle damesfiets. Lastig hoor...
Verder alles goed hier. Afgelopen week meer gewerkt, vanwege een verhuizing op het werk. Tussendoor ook druk, maar wel gezellig druk. Gelukkig! 😉
Fijne avond alvast....