zo zie je maar Rian, elk kind is anders 😊
@Tijgertjuh, blij dat het geholpen heeft!!
LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
Rian-kippie schreef:zo hailey ligt op bed, ik zou eigenlijk ook ff moeten gaan... vannacht weer een aanval gehad dus van 12 tot half 4 vannacht in de weer geweest!! kutzetpillen deden niets dit keer, behalve dat ik onwijze drang om te kakken kreeg wat ik dan weer niet wilde want dat zou dat ding zeker niet aan het werk gaan.. lekker verhaal dus!! ff de huisarts bellen maar of ik een zwaarder exemplaar mag hebben!!
EsRe schreef:Nou H83; wij gaan jou achterna... Naomi hoest d'r longen uit haar lijf.... ik hoor haar nu vanuit de slaapkamer hoesten... dat wordt wat vanacht...
Als ze ademhaalt klinkt ze ook als een mannetje van 80 welke 75 jaar zware shag heeft gerookt....
EsRe schreef:Nou, hier vanacht om 4 uur op de HAP gezeten. Naomi werd om 3 uur wakker met een hoestbui waar ze niet meer uitkwam, zo zielig... daarbij had ze ook een reutelende ademhaling, ze kon overduidelijk het slijm niet kwijt. Dus de HAP gebeld en we mochten komen. We hebben nu zo'n inhalator gekregen om de luchtwegen open te houden zodat ze makkelijker kan ademhalen en neusdruppels. Ze heeft een infectie, maar omdat ze verder geen koorts heeft en ook nog redelijk goed drinkt hoeft ze geen antibiotica. Echt zo zielig om zo'n kleintje zo te zien... H83; weet nu wat jij al weken meemaakt.....
EsRe schreef:
Miek; ik heb ook Bambix groeiontbijt voor 's ochtends en 's avonds.... ik denk maar zo, al die rotzooi voor ochten, middag, avond, tussendoor, snack, hapje en weet ik veel, is alleen maar marketing om je meer van die pakken in de kast te laten zetten terwijl er weinig verschil in zit...
Vitamine D
Bij gebruik van minder dan 500 ml opvolgmelk of bij volledige borstvoeding is het nodig dat uw baby 10 microgram vitamine D krijgt. Dit geldt ook voor de borstvoedende moeder zelf.