Hier kan Billie goed vooruitkomen. Ik moet nu ogen op mijn rug hebben! 😊
Verder nu twee vrije dagen en het zal hier hot worden, met iets minder dan 30 graden. The world has gone crazy! x
LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
Rian-kippie schreef:als hailey der knieen onder zich trekt gaat der hoofd omlaag hahahahahah ziet er zo koddig uit!!
Rian-kippie schreef:@ selog, ai arme almila!! je man heeft het wel te verduren met haar hè... hier kan ik hailey ook echt niet meer ergens laten liggen want ze draait meteen alle kanten op!!
enne over de basisschool, tja, ik woon in een dorp waarin het nog vrij normaal is dat je 4,5,6 of 8 kinderen krijgt.. de basisscholen zitten erg vroeg vol, dus als je op de school van je keuze een plekje wilt hebben dan moet je er op tijd bij zijn!!! een vriendin van me kwam met haar zoon zijn 2e verjaardag tot ontdekking dat ze dat nog niet gedaan had.... groot probleem dus!! haar zoontje moet nu naar een school een heel stuk verderop...
Hailey gaat nu naar 1 van de scholen om de hoek.. beide op 200 meter lopen, dus ideaal... over 2 weken hebben we een afspraak op die andere school en daarna maken we een keuze!
Rian-kippie schreef:@ jolanda, ahhh kleine siem word grote siem!! ze gaan idd echt baby-af hè dan...