EsRe, GEFELICITEERD!!!!! 😊 En wat heerlijk, een fietsstoeltje! We hebben zondag een uur gefietst met de kleine man, zo lekker.
Jolanda, wat leuk, een terugkom-dag van de gym. En een parkje vind ik prima (als ik al helemaal verhuisd ben 17 juli, maar dat is wel het plan...)
Noor, whoei, een echte mama-fiets! Ik heb een stoeltje op mijn omafiets
Karin, hahahah, hier ook een smurf die wild wordt bij alles wat wij eten 😉
Tijgertjuh, heel veel sterkte, beterschap en daarna hopelijk een mannetje dat echt lekker in zijn vel zit
Natascha, wat stoer he, van die actieve mannetjes.
Rian, op je billen vooruit gaan komen, is ook verplaatsen 😉
Pumi, hier eet meneer volgens mij de hele dag door, hahahahahaha
Lex, lekker genoten van je gezinnetje na een kort dagje werken? Hoeveel dagen nog tot je er weg bent?
E82, wat heerlijk moet dat zijn na 1,5 jaar... Hopelijk zet dit door tot ze je weer gaan wakker maken omdat ze dronken thuis komen van het stappen (o, wat klinkt dat errug!!!)
H83, hoe beviel de vruchtenhagel, de eerste keer keek de kleine man echt raar, maar nu, een dubbele boterham met boter & hagel gaat er zo in!
Hier ook een smurf die zijn fles voor het slapen gaat niet meer drinkt (al 3 avonden 60 ml ofzo...) en 's morgens wel wat melk uit een fles, maar geen pap en ook gene pap uit een bordje. Maar dan wel weer een boterham lusten... Dus ik ga maar aan de vitamienen D met hem, en dan maar minder fles 😊
Nu snel naar mijn les!