Even snel..
Siem is naar het cb geweest daarnet.
Lengte = 66.5cm en gewicht = 7400gram.. Klein ventje 😃
Nu even eten maken, en kom ik (hoop dat het nog lukt vnv) weer bijlezen!
Jolanda10Oud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 22 februari 2010
Lex schreef:@Snippie, bedankt voor je input! Ik kolf alleen maar af als ik ga gaan werken, ik heb soms nachtdiensten en avonddiensten. Als ze dan een efgekolfde flesje drinkt, drinkt ze dan ong ook 210cc. Maar als ik nu afkolf krijg ik er per keer maar ong 110cc uit. Dus moet ik al veel afkolven. Maar ik geef ze nu een boterham erbij. 😊
Ik stelde dezelfde vraag op een bvforum, dus wat ik kan doen om ze te laten doorslapen. Krijg ik daar op MIJN DONDER zeg!!
Dat ik veel te veel vaste voeding geef en veel te weinig bv, dat ik ze moet aanleggen wanneer ze dat vraagt en snachts bij me in bed moet nemen zodat ze genoeg kan drinken enzovoort!
Amai zeg! Ze deden me echt voelen alsof ik het heel slecht deed. Hun kinderen sliepen nog veel minder dan Billie en dat ik content mocht zijn.
Ik geef niet meer vaste voeding dan de dames hier op het forum, dus als ik mis ben dan het merendeel ook. Amai is ook de laatste keer dat ik daar om hulp vraag!! :twisted:
Wij zijn volgens hun echt wel verkeerd bezig, het zou volgens hen abnormaal zijn dat een kind meer dan zes uren slaapt snachts. Dat ze dan te diep slapen en het onnatuurlijk is...
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ze denken dat ze de waarheid in pacht hebben, brr
Onanks ik wel weet dat het niet juist is wat ze zeggen, twijfel ik nu wel een beetje :(
Lex schreef:
@Cyclus, hier neem ik de (mini)pil/pil niet en zal hem ook nooit meer nemen. Ik menstrueer nu al terug sinds drie maanden. De eerste twee waren regelmatig, maar nu ben ik bijna tien dagen overtijd. Het zou raar zijn dat ik zwanger zou zijn, want we hebben het veilig gedaan. Dus vraagje, beginnen jullie cyclus nog altijd regelmatig?
Ik vind het een saaie dag vandaag, druilerig weer en alles dicht, pff