goed dat je ff langs de ha gaat! Beterschap!
En blij te weten dat het "normaal" is dat Romy overal aan likt hahahahhaa
pumiOud lidBerichten: 1.800Lid sinds: 11 december 2009
miek4 schreef:H83; ze slaapt!!! Dat wordt morgen een verrassings-aanval met je druppeltjes... succes!
E82; veel plezier morgen!
Karin; hoop dat het een eenmalige huilbui was en het idd van zijn tandjes kwam...
Noor veel plezier morgen!!
Ik las net op een oud forum van ons, zo rond deze dagen 1 jaar geleden... ha ha wat een hormonen en wat een warmte toen!! Kleine samenvatting; H83 lag met de ventilator aan op bed en Rian kreeg een roos van d'r man om de ruzie weer bij te leggen. JD typte om 4.44 dat ze de babykamer ging soppen... Loesje toonde trots haar +8 kilo buik! Iedereen puft en zeurt en Esre schrijft dat ze het heerlijk heeft!! (ja, in de airco...)
We zijn op het forum gewoon met 41 meiden geweest! Een aantal daar ging het mis mee, maar ook een groot aantal schrijft niet meer mee...
miek4 schreef:H83; dat lukt je best hoor!! Probeer haar af te leiden met een speeltje. Zorg dat je met je hand/druppeltjes van de andere kant komt (waar ze niet heen kijkt) Vantevoren even oefenen hoe je het makkelijkste/snelse een druppeltje eruit krijgt. Knuffel!! Kan het me wel voorstellen dat je het soms ff hebt gehad...
H83 schreef:@ Rian, ik las net in het groene boekje (van CB) (jaja... ik zoek vanalles op, haha!) dat kindjes vanaf ongeveer een maand of 9 zich alleen kunnen gaan voelen op hun kamer. Kindjes gaan dan niet altijd meer rustig slapen, moeten verwerken van wat ze overdag hebben meegemaakt. Dromen daar ook van en worden soms in paniek wakker... dan staan er wat tips en als laatste dat deze fase lang kan duren.... heel fijn dus! ;-)
Nadé is dan nog wel geen 9 mnd maar wel 8½... heb wel sterk het idee dat er zoiets met haar aan de hand is...