Hallooo!!!
Eindelijk tijd voor mijn verslaving. (jullie dus! 😉
Pfoe, Heftig weekje gehad, veel gewerkt, feestjes, een ziek mannetje, een man die veel weg is voor werk.. Naja, alles bij elkaar dus.
Maar nu weer alles oke! Mijn man zijn vakantie is begonnen (7wkn lang! 😊 ) Siem is weer een aardig eindje opgeknapt. Hij was snot-verkouden, had koorts die steeds hoger werd.. bleh! Niks aan! Nu gelukkig koortsvrij, hij eet-drinkt-slaapt goed.. dus nu zal het vast zo gedaan zijn met de snotneus. Ohja, boven ook 2 tandjes ontdekt, wel nog diep in zijn tandvlees, maar toch had het er misschien wel wat mee te maken.
Ik mag zelf morgen, vrijdag en volgende week dinsdag nog werken, en dan kan eindelijk het grote genieten ook voor mij genieten. Hopelijk hebben we dan nog zulk heerlijk weer!! Ik verlang er echt na!
@ H83, heerlijk zo'n dagje met je meisje! Geniet er maar van hoor...
@ Rian, wow! Jullie zien er goed uit! (compliment, ik kan zien dat je flink bent afgevallen!!) En die honden zo mooi, terecht dat je apetrots bent!!
@ JD, oeh, heeeel herkenbaar! Mijn schoonouders kunnen hem af en toe ook echt niet met rust laten. Of als hij bijv. doodmoe naar bed gaat, dan zeggen hun; HUH,.. hoezo naar bed.. Hij heeft toch nog goede zin. (Ja-duh! Nu nog wel, maar als hij niet zijn slaap krijgt duurt dat niet lang meer.)
@ Lex, hoe is het met je.. Kan je je tijd een beetje vullen nu thuis.
@ Esre, lekker schema van Naomi, fijn dat ze alles eet! 😊
@ Miek, heeft het frietje gesmaakt.. hihi.. Lekker kan dat af en toe zijn he!!
eerlijk gezegt heb ik weinig onthouden van wat ik verder allemaal heb gelezen.. :oops: Sorry!
Schema van siem voor degene die belangstelling heeft:
6.30 fles 220 cc
9.30 fruit (ong, 2 stuks)
11.30 1 boterham zonder korst
na slaapje fles 220 cc
16.00 sap + tussendoortje
17.00 warm eten + toetje
20.30 fles 220cc en dan naar bed
Merk dat Siem het nu allemaal zelf wat begint te veranderen, zijn slaapjes worden per keer wat langer, en wil dan ook minder snel terug naar bedje. Logisch natuurlijk. Maar daardoor lopen de tijden van eten wel eens wat door elkaar. Altijd als hij wakker word heeft ie dorst, geef hem dan wat diksap of water, en dan is het goed. Hij plast dan ook wel erg veel... Volgens het cb en de ha geen probleem. 😊
Ik ga lekker pastasalade maken voor strakjes. Mmm...