Even tijd maken om wat uitvoeriger te reageren. Gisteren met het nieuws van Loesje even snel, snel, snel... nu er eens goed voor gaan zitten.
Onze vakantie was heerlijk. We zijn niet te lang weg geweest, een midweekje, maar voor nu zo'n eerste keer echte vakantie was het goed zo. Lekker genoten van ons gezinnetje en alleen maar dingen gedaan waar we zelf zin in hadden. Zwemmen, fietsen, wandelen, gewoon bankhangen, met een wijntje op het terras, eendjes voeren, winkelen. Gewoon lekker niets moeten, alles mag.
We zijn één keertje uit eten geweest, maar dat was niet zo'n succes. Mijn man had koude spareribs :shock: en Noor had het na een kwartier allemaal wel weer gezien. Haar slaapritme was deze week sowieso anders, dus we waren vrij snel weer thuis die avond.
De eerste ochtend heeft mevrouwtje uitgeslapen tot half 9. :mrgreen: Het was zo erg dat mijn man zelfs uit bed sloop om te kijken hoe het met haar was. Hij kreeg het even spaansbenauwd, omdat ze normaal om half 7 - 7 uur al wakker is. Maar goed... ze had gewoon het vakantiegevoel al helemaal te pakken. 😃
Ik zal even een poging doen tot reageren op de afgelopen week, hopelijk niemand vergeten...
@ Brabants Boerinneke, super dat Hannah zo'n waterratje blijkt te zijn. Genieten is dat dan hè. Mijn man en ik hebben ook de afspraak er om en om uit te gaan voor Noor. We hebben beiden vakantie, of beiden weekend, dus ieder z'n aandeel erin. Vertik het om elke ochtend al rond half 7 - 7 uur naast mijn bed te staan. Misschien toch eens duidelijke afspraken over maken, kan me voorstellen dat jij ook wel een keertje wilt blijven liggen.
@ Sannie, Noor heeft ook last van berg. We hebben meerdere malen haar hoofdhuid ingesmeerd met vettige olie, maar alles kregen we echt niet weg. Nu zit het er nog steeds. Omdat haar haren steeds langer worden, valt het eigenlijk helemaal niet op. Ze heeft er geen last van, dus die vette coupes, zijn we wel een beetje klaar mee. Gaat vanzelf wel weer over.
@ J.D. genieten jullie samen al van de vakantie, nu je mannetje ook vrij heeft? Het spenen drama herkennen wij hier gelukkig niet. We hebben ervoor gekozen om Noor geen speen te geven. Ze mist ze dus ook niet, ideaal. 😃
@ Pumi, super dat Romy ineens zo snel gaat in haar ontwikkeling. 😃 Hoe is het nu met haar, is ze weer van haar koorts af?
@ Lex, jammer dat je in ronde 2 bent aangekomen, veel succes deze ronde. Heb je een fijne vakantie gehad in Zweden? Volgend jaar willen wij op vakantie naar Noorwegen. Ik weet niet of het veel op Zweden lijkt, maar ik heb er nu al zin in. 😉
@ Loesje, over dat huilen en 'ouders-minded' zijn, gaven ze ons als tip om veel kiekeboe spelletjes te doen. Misschien helpt het bij Gijs ook een klein beetje.
@ EsRe, lekker verhaal van de bruine bonen. Kan me voorstellen dat je niet echt zit te wachten op nog zo'n prakje van oma, haha... Mocht ze nog eens lastig kunnen poepen, weet je wat je haar moet geven, juist oma's bruine bonen schotel. 😉
En... je nieuwe hardloopschoenen al gebruikt?
@ Jolanda, fijn dat jullie leuke dagen hebben op vakantie. Hopelijk heeft Siem de afgelopen dagen wel een stuk beter geslapen, want leuk is natuurlijk anders. Trouwens... dat zwembad van het Vennenbos is inderdaad een leuke zwembad. Toch handig wanneer je er zo lekker dichtbij woont. 😃
@ H83, hier geen fietsende-buggy-meenemende-mama, maar alleen een fietsende-mama. Gelukkig heeft mijn moederfiets een stuurslot en een bromfietsstandaard, of hoe je zo'n ding ook noemt. Laatst liet ik iets vallen, gelukkig kon ik mijn fiets met een hand vasthouden met Noor in het zitje, zonder dat hij viel. Ideaal dus. Hopelijk heb je er ondertussen al wat handigheid in gevonden?
@ Karin, super dat Ruben kan kruipen en kan staan, knappe vent. 😃 Balen dat je nu ook nog een scheurtje hebt in je monnikskapspier, dat kon er ook nog wel weer bij. :-? Sympathieke manier van reageren ook door de ARBO arts. Zucht...
@ E82, en... hoe vond Jasper het zwemmen? Ook al zo'n waterratje net als Hannah? Hier hebben wij gelukkig vrijwel geen last van wespen. Afgelopen week wel bij de dierentuin geweest en daar stikte het er werkelijk van. Ben dus erg blij dat ze thuis vrijwel niet te vinden zijn.
@ Tijgertjuh, dat schreeuwen heeft Noor ook een periode gedaan. Hoe harder hoe beter, afgewisseld met keihard kreunend en brommend geluid. En vervolgens zelf erom lachen, tsss... :mrgreen: Gelukkig heeft ze nu weer een wat rustigere fase. Wij blij. 😃
@ Nadia, is Elina snel van haar koorts af gekomen? Waren het inderdaad haar tandjes?
@ Rian, lekker hè, vakantie en dan stront beroerd voelen. Hopelijk knap je snel weer op en kan de vakantie pas echt beginnen.
@ Loesje, jouw man heeft echt topzaad, haha... Nogmaals gefeliciteerd. Had je ook vermoedens dat het raak zou zijn, of kwam het ook als een verrassing?
@ Beer, ook ik heb je verhaal een beetje gevolgd op hyves. Dat gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten. Hopelijk gaat het nu allemaal de goede kant op en zijn er geen ingrijpende operaties meer nodig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu elke dag gelukkig prijst met alles om je heen. Knap trouwens dat je ook nog steeds borstvoeding geeft (net als J.D. trouwens.)
@ Wendela, heej jij ook hier. 😉 Leuk dat jullie ook weer aan het proberen zijn. Hier vraag ik me soms ook af of we niet weer moeten beginnen. Mijn man is verminderd vruchtbaar en daarom heeft het bij Noor ook een stuk langer geduurd, al mogen we nog van geluk spreken dat het met een klein anderhalf jaar raak was. Ik vraag me dan af, wat als het weer zo lang duurt, dan zit er weer zo lang tussen. Aan de andere kant, straks is het wel in één keer raak, tja... dat is me weer net iets te vroeg haha... Dubio, dubio... Succes bij jullie in elk geval. Inderdaad hopen dat het dit keer vanzelf mag gaan.
@ Miek, 2 kampioenen!!!! Yes!! Goed hoor! Hopen dat de laatste groep het ook nog leuk doet, maar deze kampioenschappen neemt niemand je meer af, gefeliciteerd!
Nou.... een heel verhaal lees ik ondertussen terug. :oops: Maar ja... ik liep ook alweer even achter, haha.... Een hele fijne avond meiden! 😃