J.D. schreef:@loesje, ik zie steeds je ticker en ben steeds zo blij voor je!!
:oops: word zelf weer helemaal blij van jouw berichtje JD
Miek Nog gefeliciteerd met je 2 kampioenschappen!
Art Hier maak ik vers voor de kleine man, de ene keer voor 2 à 3 dagen, gister bijv 8 potjes (met 2 "smaken") Die eet hij zo rond 17.30, samen met ons. Ik geef hem dan vaak 2 happen en mezelf 1 hap. Als hij dat op heeft, krijgt hij meestal nog wat hapjes van mijn eten, maar omdat we best vaak kruidenmix-zakjes gebruiken (niet pitteg, maar toch) krijgt hij nog niet met de pot mee. Ik kook verder ook zout-vrij, dus wie weet gaan we binnenkort over naar met z'n alle hetzelfde eten 😉 Maar als ik overdag iets eet, en hij wil een hapje, dan krijgt hij dat meestal wel.
Sannie Spannend hoor, volgens mij wordt de eerste helft van 2012 erg spannend!!! Leuk, leuk!
Noor, dan eet ze morgen vast weer meer. Slapen is ook fijn!
Wendela, ik geloof dat je het vanaf 10 maanden zou mogen proberen (kleine beetjes) maar meneer dronk echt heel slecht opvolgmelk. En vollemelk ging er wel meteen goed in. Nu maken we het pak opvolgmelk op bij de opvang (1 keer per week, :lol:) en verder gewone melk. Ik ga van de week eens karnemelk proberen, ben erg benieuwd, hahahaha. En aders drink ik het zelf wel op!
Ik ben trouwens nog helemaal niet bezig met zijn verjaardag, dat is nog bijna 2 maanden en op de dag zelf is vriendlief op cursus, komt pas een dag later thuis, en de dag daarna (zaterdag) hebben we een bluiloft, dus ik denk dat we ergens 2 oktober iets gaan vieren. Heb trouwens al wel een kadootje, hij krijgt een "kinderstoeltje", beschildert, met op de zitting de voorkant van zijn geboortekaartje en op de rugleuning zijn naam 😊
BB, water is toch prima om te drinken? Hier vindt meneer roosviscee wat lekkerder, dus dat krijgt hij meestal, maar ook water of thee hoor. Hier gaat het verder prima 😊 Heb nog niet echt het gevoel dat ik weer zwanger ben. Soms een drukkend gevoel, maar verder voel ik me prima (hopelijk blijft het zo!) Lief dat je het vraagt!
H83, wat zielig! Ik ben ook heel lang wagen/land&stijg-ziek geweest, helemaal als kind, maar nooit op de fiets. Hopelijk Nadé ook niet, maar waren het gewoon wat te veel bewegingen ofzo.
EsRe, ik vind het elke keer weer zo stoer als de kleine man zich goed gedraagd als we ergens zijn, en Noami dus lekker aan het lachen naar de juiste personen 😉 En dus genoten van je weekje vakantie. Weer opgeladen voor morgen?
Jolanda, hoe was het wandelen?
Datum, ik ben benieuwd, al moet ik zeggen dat september al erg vol zit (hoezo agendacrisis)
Hier vandaag een mannetje met een aangepast ritme, had vannacht tussen 22 en 1.30 veel gehuild (ik ben in het begin 2 keer gaan troosten en toen was het klaar :oops:) maar dus wel tot kwart voor 9 geslapen. Om kwart voor 11 weer naar bed en om kwart over 2 weer op. Toen lekker gaan fietsen met hem en de so's (die eerst niet de mooie tekst op de achterkant van Gijs'shirt hadden gezien 😉 )lasagne gegeten en om 7 uur was meneer op (hoe raar, hahaha) dus die ligt lekker in bed, ik kon even reageren want vriendlief is op de xbox en zo lekker tv kijken. Heerlijk dagje gehad!