Zoooo... wat is er ontzettend veel gekletst!
Ik heb wel meegelezen, maar had daarna gewoon geen puf meer om te reageren :S.
Ff wat ik nog weet:
Sannie nog-wat (ben je naam beetje kwijt), wat erg van je mk! Veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Spannende tijden geweest dus voor Elize en Joya... Jammer dat jij nog moet wachten op duidelijkheid Elize, maar het klinkt goed dat je geen bloed meer ziet, dus laten we het beste hopen!
Verder was er nog een nieuw iemand, welkom hier! ben alleen ook jouw naam ff kwijt 😞
Las wat dingen over urine enzo, niet te druk maken hoor meiden, dat is alleen maar slecht voor je kleintje. Je lichaam doet heel veel dingen gewoon net als anders, alleen dan viel het je niet op dat je veel vocht vast houdt. En als je toch echt heel veel vast houdt voor je doen misschien ff kijken naar hoeveel zout je eet. Als ik chips heb gegeten ben ik de dag daarna zo wat zwaarder op de weegschaal, mijn vriendin die arts is zegt dat dat komt door het vocht wat je vanwege het zout extra vasthoudt.
En verder is het belangrijk dat je 2 liter vocht drinkt (inclusief melk) omdat daar straks het vruchtwater mee ververst wordt (jaja, wonderlijk he?) en de afvalstoffen van de baby ook via jouw nieren worden afgevoerd. Gele urine is een teken van te weinig drinken, lichtgeel tot doorzichtig (dat laatste is het allerbeste) is goed. Dus drinken maar ;). Al moet ik zeggen dat water bij mij juist heel naar kan vallen in mijn maag, dan wordt ik juist beroerd. Herkennen jullie dat ook?
Die kleurenanalyse was idd echt heel leuk! Welke kleuren ik heb? Ik ben zomertype, op zich heb je dan wel alle kleuren, maar de felheid en hardheid ervan maakt uit. Winter mag dezelfde kleuren alleen dan veel donkerder en harder. Dus het is niet één bepaalde kleur. Bij mij werd iig duidelijk dat als er geel (goud) in een kleur verwerkt zit, dat dit totaal niet staat. In sommige rood zit bijv geel, die kleur kan ik niet. Maar een wat doffere variant zonder die geel erin staat mij prachtig. Gelukkig heb ik een waaier mee zodat ik de kleuren nu goed kan uitzoeken! Misschien ga ik dan wat minder paars en donkerblauw dragen, dat waren toch wel mijn favo's.
Verder hier erg drukke dagen gehad. Bruiloft van mijn zusje was erg leuk, maar was ook vreselijk moe. Gelukkig heeft m'n zoontje zich goed gedragen, al wilde hij niet meewerken aan het brengen van de ring... had ik al verwacht, is hij echt nog te jong voor.
Verder lekker schoongemaakt in huis, en nu ff genieten van de rust voor ik weer met de keuken ga beginnen. Jesse ligt al 1,5 uur op bed, hij heeft koorts en last van een kies die doorkomt. Helemaal blauwe plek op zijn tandvlees ervan, arme schat. Hoop alleen niet dat hij weer oorontsteking heeft, want hij grijpt ook naar z'n oren. Maar goed.
Verder laatste dagen wel wat minder misselijk aan het worden! Hopen dat dat doorzet, want vanaf morgen moet ik weer werken... einde ouderschapsverlof, dus vanaf nu ook weer echt 24 uur per week werken... Dus morgen komen mijn collega's er ook achter! Alleen mijn tl is deze week met vakantie, wel beetje gek om haar als laatste te vertellen, vind het logischer om dat als eerste te doen, maar ja. Niets aan te doen!
Nou, ga weer ff wat met mijn leven doen 😉 op eten na dan...