Hey girls! Goedemorgen op deze zonnige morgen:-D
Heb al de berichten gelezen en wat me het meeste is bij gebleven is het bericht van Babeloe. Wat vreselijk om op zo'n manier dit nieuws te krijgen. Hoop dat er vandaag duidelijkheid komt!
@Jesiah: zo, jij weet ook wel wat je mag doen zo'n dag he? Druk druk druk! Heb je vannacht wat beter geslapen mop?
Hier alles prima. Kan inderdaad wel wat meer slaap gebruiken maar dat geldt voor iedereen hier denk ik:)
Ben gisteravond voor het eerst met Maaike in bad geweest en ze vond het heerlijk! Ze sliep binnen 2 minuten:-D Samen douchen vindt ze ook super dus ze doet haar sterrenbeeld eer aan net als haar mama hihi.
Is jullie beebje ook overdag wat meer wakker nu? Ik merk aan Maaike dat ze al precies weet wat er gaat komen als ze bepaalde dingen doet dus iemand die beweert dat je een baby niet kan wennen aan dingen, die lult uit z'n nek. 's Morgens slaapt ze in de wieg in de kamer (nu dus) en ik merk dat als ik haar pak wanneer ze huilt, ze onbedaarlijk doorgaat. Laat ik haar ff huilen, gaat ze slapen:mrgreen::mrgreen: Slim meisje he?
Vannacht weer een doorbraak(je) geweest: Ze had om 23.00 de laatste voeding gehad en meldde zich pas om 03.45....mooi he? Natuurlijk lag ik om 2.45 ff wakker met zoiets van: hey....zou dr wat zijn? Had haar namelijk vrij strak in de omslagdoek in bed gelegd en dan slaap ze toch beter.
Vanmorgen om 7 uur sliep ze nog dus..lekker!! Het was alleen jammer dat J-P haar naar beneden moest leggen omdat ik nog steeds niet trap met haar kan lopen:(
Nou, voor de rest kan ik niet wachten totdat ik met haar in de kinderwagen even ons centrum op kan. Ben zo klaar met die krukken! Wil met haar pronken en geld uitgeven:oops::oops::oops:. Doe trouw mijn oefeningen maar het heeft tijd nodig. Moet wel zeggen dat ik mijn zwangerschapsverlof toch anders had voorgesteld.
Ok genoeg geklaag, ik ga me snel ff aankleden want mevrouwtje slaapt nu nog.
Vind het trouwens heerlijk jullie verhalen over onze schatjes te lezen dus....typ maar raak voor een knaak:mrgreen:
Dikke kus voor jullie allemaal:D
Ohja ff een mooie foto van Maaike in dr favoriete houding:
http://oi54.tinypic.com/14nn3px.jpgSchatje he? 😊