Dag lieve schaten
Bedankt voor de lieve woorden , ik zat er echt mee , ik wou het zelf niet op hyves zetten
Omdat ik dat laag vind ,en dat zij dat wel doet bewijst maar hoe zij onze vriendschap heeft gewaardeert
Ze kwam hier ( en ik ook daar) al bijna 8 jaar over de vloer , echt heel jammer dat ze nu zo doet
Maar heb besloten het erbij te laten , het kost me teveel energie en het voelt oneerlijk
Tegenover joey , hij vind het wel erg jammer , ik heb hem niet verboden om met haar zoon te spelen , maar wel gezegt dat ik liever niet heb dat hij bij haar binnen speelt
Voor de kinderen vind ik het nog het minst leuk , En ik had liever een ander voorbeeld gegeven van hoe je een ruzie oplost, maar goed , ik las hier al dat dit niet alleen mij overkomt
We delen ook een vriendin , maar die heb ik al gesproken en vind de zaak ook raar ......en gelukkig zijn er op hyves geen reacties geplaats en willen ze me gelukkig allemaal nog kennen , daardoor kan ik het gelukkig ook snel van me afzetten , buiten dat is dit tijstip/moment in me leven veel te leuk om me om dit soort dingen te laten lijden , ik heb een prachtig gezin , en super gelukkig ! Me zoon joey is een heerlijke vent aan het worden , me dochter van 3 zit midden in haar peuter(puber)tijd lees;druk onvermoebaar,schattig,eerlijken nog eens druk en onvermoeibaar , en finn ach me lieve lieve finn , zijn 2de naam is benjamin , nou hij is echt me benjamin , ik geniet zo van hem , en net als roan vind hij het echt leuk om van een lepel te eten , dolle boel lach op zijn gezicht heerlijk , ik vind dat hij ook al aardig wat op kan (vergeleken met me ander kinderen) hij vind ook eigenlijk best veel dingen lekker hij heeft nu appelmoes gehad, banaan
Gisteren heb ik op de markt veel vers fruit mee genemen en een fruitpapje gemaakt van aardbeien banaan ,blauwebessen en mango ,en hij vond het heerlijk ( voor ons nog wat griekseyoghurt erbij en wij hadden smoothys) vandaag gaan we rijst eten met roerbak groente , en ik wil voor hem wat wortel koken ,zal hij vast ook wel lekker vinden
@janneke heb je het naar je zin mop op je vakantie
@siena onze kleintje zijn even zwaar en even groot (lekkere beertjes)
PS ik heb gisteren echt iets leuk gezien een documentaire die heet BEBES , het gaat over het eerste levens jaar van 4 babys in de 4 delen van de wereld ,hoe word een baby groot in afrika ,tokyo, usa, en Mongolië , er wordt niet in gesproken , je ziet echt alleen de babys in hun omgeving en hoe ze verzorgt worden en hoe ze zich ontwikkelen , me man en ik vond het prachtig om te zien echt een aanrader !! Voor al omdat we nu zelf babys hebben , is het gewoon heel leuk om te zien hoe andere vrouwen dat doen op de wereld . Jah echt leuk om te kijken (het is buiten toch nog steeds niet mooi weer)
Fijne zondag nog meiden