heerlijk hè, hoe onze kindjes groeien! siena, jij moet vandaag naar het cb toch. ben benieuwd hoe roan gegroeid is en op de prikjes zal reageren. dan hebben ze ze allemaal gehad.
hier ook echt sprongetjes in de ontwikkeling, lieke gaat tegen me brabbelen als ik haar op schoot heb. zo schattig en het lachen begint nu soms ook met geluid te worden, smelt...
ze kijkt ook veel naar elin en neemt alles goed in zich op. in de wipstoel lukt het al om tegen de speeltjes aan te 'slaan', het kostte wat oefening maar het lukt nu goed. eerder was het per ongeluk, maar net wat jesaih schrijft probeert ze het goed te coördineren. echt super om te zien!!!
er is ook meer ritme hier nu, overdag steeds twee uurtjes wakker en dan twee uurtjes slapen. en 's avonds ligt ze er de laatste avonden om half tien in en komt 's ochtends rond half zeven weer. heerlijke meid zo dacht ik!!! zij maakt alle wakkere uren van haar grote zus weer helemaal goed:)! ach en met elin is het ook goedgekomen, maar die is jammer genoeg momenteel om zes uur 's ochtends wakker. ik heb de indruk dat het bij haar ook met een sprongetje te maken heeft. die is ook wijs aan het worden, niet normaal wat gaat dat hard!!!
siena, de uitnodiging gehad voor p's derde gesprek? en het assesment ontvangen?
babeloe, goed hoor dat je nog borstvoeding geeft! heerlijk om te lezen dat het 's nachts met een kwartiertje voeden weer klaar is! dat ken ik dus helemaal niet. ik was een uur tot anderhalf uur bezig per keer. echt geen doen vond ik. ik vind het dan als ik dit zo lees wel jammer dat dat hier niet zo werkte, dan had ik lieke en elin destijds wel langer aan de borst gehad. maar goed, ze groeit ook goed op de kunstvoeding natuurlijk.
en wat je schrijft van het kolven en weggaan, ja dat is een groot voordeel van flesvoeding. je kunt het volledig uit handen geven, zoals laatst die bruiloft die we hadden. ik kan dan rustig de hele dag en avond van huis zijn ja. maar goed, het heeft natuurlijk ook veel voordelen als je borstvoeding geeft. anyway, knap dat je het geeft nog!
mutsie meis, ook van mij een dikke knuf! ik snap het helemaal! voor mij is de stap nu iets makkelijker, omdat ik het al een keer heb meegemaakt en weet hoe lekker het ook is als je dit deel van je leven ook weer opgepakt hebt. je bent dan ook weer collega en gewoon mutsie, in plaats van alleen maar mama. ik vond dat ondanks de tranen die ik toen ook had hoor, ook weer heerlijk. en hoe heerlijk ook om na je werk weer naar huis te rijden en je kindje te knuffelen!!! het is die stap die je eerst gezet moet hebben, het loslaten begint nu al. ik heb nu ook nog geen zin om te gaan werken hoor, maar als het eenmaal zover is en ik dat ritme weer te pakken heb dan is het ook weer goed!
waar gaat aron naartoe als je gaat werken en hoeveel ga je werken?
jesaih, wat een heerlijk feest heb jij gehad zeg!!! echt fijn!
janneke, hoe is het bij jou?
ilse, is jim al iets rustiger? en hoe gaat het met de voedingen?
hier nog altijd in spanning van de kleine ukkepuk van mijn broer. ik vind het echt superspannend zeg!!! hoop deze week wel tante te worden hoor!
goed meiden, ik zal eens met elin onder de douche stappen! fijne dag!