mellie: gezellig en welkom terug hier! Fijn dat je door de ergst onzekere periode heen bent, al blijft het altijd spannend natuurlijk, zelfs al zijn ze anderhalf, gaat nooit meer weg denk 😉
btje: leuk dat jullie jullie droomkamertje op de kop hebben weten te tikken zeg! Echt super! Leuk om er nu al aan te beginnen, waarom niet, voorpret is hartstikke leuk :D. Ik heb het altijd wel jammer gevonden, wij zitten in een huurhuis waar we niet mogen schilderen enzo. Ook geen heel kamertje gekocht want we zitten hier toch maar tijdelijk. Ergens wel jammer, lijkt me heerlijk hoor, zo'n kamertje echt helemaal inrichten, verven enz. We hebben er natuurlijk ook wel wat leuks van gemaakt hoor, maar toch anders.
christa: leuk een kinderwagen, wat voor een?
carolien: balen van die blaasontsteking zeg. En inderdaad, als mensen in je omgeving weten kun je daar ook lekker over zwanger zijn kletsen. Toch vond ik het altijd ook wel leuk om met mensen die even ver zijn te kletsen hier, dus niet weggaan he 😉 :mrgreen:
Hier verder alles goed! Mn buikje is echt lekker aan het groeien, gisteren vroeg iemand voor het eerst 'heeej, ben jij weer zwanger?' die het nog niet wist. Ja, zag het aan je buik. Was gewaagde opmerking misschien (misschien was het wel gewoon een vetpens ;)), maar wel leuk! Ga mn zwangerschapskleding vanmiddag eens uit de kelder vissen en wassen, heb het wel echt nodig qua broeken nu. En misschien toch wat bijkopen. Hier in de stad hebben ze een leuk 2e hands winkeltje met babyspullen, geen troep, maar alleen de mooie dingen, haal ik voor lara ook regelmatig wat, en ze hebben ook wat zwangerschapskleding, misschien daar ook eens tussen snuffelen... Wel lastig qua seizoenen, het is hier komende maanden nog heet (>30 graden) dus lange spijkerbroek is niks, maar ja, korte broeken kopen voor 2 maanden is ook weer zo zonde, dus dan maar goedkoop.