French: welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, was je met man/vriend zijn nek ook alles goed gekomen? Grappig dat bij jou het buikje juist later lijkt te komen, hier echt veeeeel eerder. Heb echt al wel een zwangere buik nu en onbekenden zien het ook al, wel leuk. Ik zal dit weekend weer een foto maken en hier (of op de hyves) neerzetten. De meeste broeken kan ik nog wel aan, zitten meest op de heupen en waren zowiezo niet superstrak, maar heb van het weekend wel mn positiekleding uitgewassen. En zelf een positierok gemaakt van een oude rok en oud tshirt, was helemaal trots op mezelf 😉
Hier verder ook nog niks geshopt, we wachten zowiezo de 20 weken echo af, als het dan een meisje is hoeven we eigenlijk maar weinig te kopen dus hoop stiekem op een jongen, hahaha.
namen: weten we nog absoluut niet, wachten we ook de 20 weken echo mee af 😉
En hier vanmorgen dan ook eindelijk het hartje gehoord! Jeeeeej! Ben helemaal blij, was toch wel spannend omdat er natuurlijk nog een kansje was dat het mis zou zijn gegaan sinds de 9 weken echo, maar hij/zij was luid en duidelijk aanwezig :D. En ik had mn favo gyn (zit in een praktijk met een stuk of 10 gyns dus iedere keer iemand anders...) en zij was superpositief over een normale geboorte voor mij, dus ga er nu niet meer over nadenken, ik ga gewoon voor een normale geboorte. Moeten jullie trouwens ook iedere keer in een potje plassen? Bij lara mocht ik het potje naar huis nemen, nu moet het daar en het was 's ochtends vroeg dus had echt niks. Na 10 minuten opperste concentratie kreeg ik er 5 (letterlijk!!) druppels uit, hahaha. Ze zeiden dat een paar druppels genoeg was, dus nou ja, asjeblieft. Ze moesten wel lachen, maar het was genoeg 😉
Ow ja, hebben we ons lijstje nog ergens? Misschien wel leuk om bij te houden wat iedereen denkt: jongen of meisje, kijken of onze vermoedens kloppen. Ik was bij lara overtuigd van een meisje, dit keer weet ik het niet zo zeker, maar denk een jongen...