@Lucky, gefeliciteerd met je mooie echo! Zo zie je maar, jij maakt je erg druk of het allemaal wel goed gaat en die kleine ligt gewoon te genieten in je buik en zwaait naar je. Bijzonder hé zo'n echo en je zal vast gezien hebben dat de kleine al weer flink gegroeid is. Ik hoop dat je, je angst toch wat los durft te laten nu en wat durft te genieten. En zoals anderen ook zeggen niet druk maken om de meting van een aantal dagen verschil. Soms is zelfs 1 been 2 dagen verder dan een arm bijv. hahaha.......zo'n meting kun je krijgen met de 20 weken echo. En verloskundigen zijn ook heel kundig hoor! Hebben ze geen eigen website, daar staat ook vaak op wat ze allemaal kunnen en hoe vaak je op controle moet komen e.d. Nog even en je zit op 12 weken! Wat leuk dat je dit weekend het je familie en vrienden gaat vertellen, het is zo leuk om zoiets aan te kunnen kondigen! Was het weer fijn bij de acupunctuur?
@Ruth, wat fijn dat je baarmoeder weer mooi schoon is, op naar de volgende ronde en dan een blijvertje! En fijn dat je nu geen hsg hoeft!
@Labella, ohnee wat naar zeg die uitslag en al die jeuk. Balen dat je niet gelijk die zalf kunt krijgen, kun je tijdens je werk er niet even tussenuit sneaken, je moet nog een heel weekend door. Dikke knuffel meis sterkte met je jeuk.
@Lin, oh wat heerlijk dat jullie met een camper op vakantie kunnen, waar gaan jullie naar toe? Hoe was je vrijwilligersdag met je zusje?
@Lisi, ik snap je verhaal, voor mij zou leeftijd ook niet echt als een indicatie voelen. Maar moeilijk hoor vanwege die risico's met de punctie. Maar goed praten in het LUMC hierover, hopelijk kom je er dan samen wel uit. Sterkte meis met deze stress en lucht je hart hier als je behoefte hebt. Dikke knuffel!
@Noortje, wat naar die misselijkheid en duizeligheid. Kun je wel goed eten met die misselijkheid? Misschien wordt je wel duizelig omdat je nu het eten niet zo goed kunt verdragen. Wat fijn dat de echo goed was! Bijna 20 weken echo, of heb je die nu gehad?
@Madelief, oppassen met teveel eten. Ik had laatst een pizza gegeten, wilde hem helemaal opeten al was het teveel. Toen kreeg ik snachts het maagzuur, heb het er ook uitgegooid maar fijn was het niet uche uche.........
Een witte skinny broek, staat idd lekker zomers. Ik durf nu geen witte broeken te dragen. Als je hoog zwanger bent krijg je toch wat minder controle over je blaas. Als ik nies verlies ik weleens wat en heb ook meer closetpapier nodig op het toilet als je begrijpt wat ik bedoel hihihi...... Gisteren vroeg iemand tijdens de yoga ook of anderen dat ook hebben, ik zei ja hoor dat hoort er bij.
Ik heb trouwens ook nagevraagd over Weleda perineum olie. Dat is olie waarmee je het perineum kunt masseren, dat zit tussen je vagina en je anus. Als je die masseert bevordert het de doorbloeding en maakt het wat soepeler, zodat de kans op inknippen en scheuren een stuk minder kan zijn. De docente zelf had het gebruikt maar heeft toch een inknip gehad. Anderen hadden ook een verhaal dat het niet echt helpt. Maar op ivfmoeders.nl in het juli topic zijn velen die het ook gebruikt hebben en die zijn geen van allen ingescheurd of geknipt. Ik ga het toch proberen denk ik, kan geen kwaad. Tijdens de yoga ook weer allerlei tips gehad, volgende week is de les met manlief ben benieuwd.
@Kaka dikke knuffel
was weer een aparte ervaring een kraamverzorgster op bezoek, maar wel leuk. We hebben allerlei goede tips gehad, we moeten nog een aantal dingen aanschaffen. Ze raadde bijv. ook aan extra kraamverband te kopen, als je vliezen gebroken zijn en je gaat het kraamverband gebruiken dan ben je er zo doorheen. Ze neemt ook een vragenlijst met je door en ze heeft de babykamer bekeken. Ze was wel heel erg prat op de 2 kruiken, die hebben wij van iemand overgenomen, die moesten we ontkalken, altijd goed zo'n advies dat heb je zelf niet zo snel in de gaten.
De babykamer is zo goed als klaar, alleen nog de klamboe ophangen en bedje opmaken. Ik zal een foto maken volgende week.
Ik ben nu babykleertjes aan het wassen, vanmiddag gaan we een weekendje weg naar Valkenburg, voor de zekerheid nemen we de vluchttas maar mee, dus die ga ik snel maar fabriceren. Het is ook wel fijn als die tas er staat, de kleine kan ook eerder komen. Nog maar 5,5 week, de tijd gaat zo snel! Nog 1 weekje werken en dan relaxen. Heb waarschijnlijk ook iemand gevonden die wat werk van me over kan nemen, erg fijn!
Ok ik ga even een telefoonlijstje voor manlief maken, kan hij ze in zijn mobiel zetten. Hij is een groep aan het aanmaken in zijn mobiel, zodat hij iedereen tegelijk met 1 sms kan smsen als de kleine geboren is. Anders zit die arme ziel de hele middag te smsen hahahaha......
Fijn weekend allemaal!
Liefs Roosie