@Lisi, heel goed wat je allemaal geregeld hebt om jezelf onder controle te houden. Maar het kan ook best zijn dat het door de mmm komt dat je nog niet super vrolijk bent met je zwangerschap. Ik heb dat de eerste maanden ook gehad. Als je uit de mmm komt is het tijdens je zwangerschap ook een periode van bijkomen van alle ziekenhuis gedoe. Ik kom er nu eigenlijk nog steeds van bij. Het is apart hé je kijkt er zo naar uit om zwanger te worden en dan denk je gelijk op de roze wolk te zitten als het eenmaal zover is en dan ben je zwanger en dan is die roze wolk er nog niet gelijk. Neem de tijd, die roze wolk komt echt een keer naar je toe, na iedere echo wordt je vrolijker en weer wat minder onzeker.
Over mijn buik, toevallig dacht ik er gisteren ineens aan dat het ineens heel gek zal zijn als mijn buik niet meer zwanger is. Maar aan de andere kant dan heb je ik wel mijn kleine meisje in mijn armen en dat is dan toch wel veel leuker hahaha........ga ik na een tijd aan emmy2 beginnen 😉 Ik zei tegen mijn man gisteren, hij had met de buurman gepraat. In de straat weten ze allemaal niet van onze behandelingen vinden we niet nodig, ze weten alleen dat het lang geduurd heeft maar hoe lang dat weten ze ook niet. Ik zei straks als alles goed gaat en ben van emmy2 zwanger zullen de buren wel denken hahaha...
Ook zijn we benieuwd hoe de kleine er uit zal zien, welke kleur ogen en haren. We hopen op een kleine rooie hihihi.......
@Labella en Lisi, ger. partnerschap is een goede optie voor als je nog niet wil trouwen. Mijn nichtjes hebben dat ook gedaan en het kan idd gratis. De kleine moet dan nog wel erkent worden, dat wel verder zijn er veel dingen dan goed geregeld. Het enige nadeeltje is, dat als je officieel wil gaan trouwen die handtekening niet meer nodig is want die is al gezet bij het ger. partnerschap. Als je dat zou willen dan zou je eerst moeten gaan scheiden. Wat ze vaak doen is gewoon een velletje papier pakken en daar de handtekeningen symbolisch op zetten. Verder blijft het trouwen gewoon hetzelfde.
@Ruth, goed dat je weer gestopt bent met roken! En fijn dat je zo goed voelt!
@Madelief hoe was de voorlichtingsavond? Hahaha ja op een ander topic hadden ze het ook over nesteldrang over mijn activiteiten. Maarja eens moet het allemaal gebeuren en nu kan ik nog aardig bewegen, die buik wordt iedere week dikker en gaat het steeds moeilijker. Als ik goed door mijn knieen ga kan ik nog wel bij de grond komen. Ik heb er nu ook even de tijd voor ben helemaal bij met werken. Volgende week wel weer naar een nieuwe klant en ik krijg ook nog spullen van een andere nieuwe klant, moet dan nog 2 sites bouwen.
@Labella leuk dat je zo geshopt hebt, heerlijk hé die uitverkoop. En shirtjes en rompertjes komen altijd van pas voor die kleine.
@Lin, oh wat een moeilijke opmerking van die ouder, mensen denken er zo makkelijk over hé. Ik kan me voorstellen dat je die ouders niets wil vertellen, maar zoals je zelf zegt het is wel pijnlijk om iedere keer zulke vragen te krijgen. Misschien is het minder pijnlijk als je er eerlijk over bent dan heb je ook meer begrip, maar heel moeilijk blijft het wel.
Wat goed zeg 2 eitjes, ga maar goed verder broeden!
Gisterenavond weer naar yoga geweest, was weer erg leuk al gaat het van rug liggen naar staan wel steeds moeilijker moet dan echt gaan rollen hahaha....
Over 2 weken gaat mijn man mee, dacht eerst volgende week maar had me in de week vergist.
En wat erg leuk is, onze docente heeft aan de groep gevraagd of wij gefotografeerd willen worden door een professionele fotograve. Ze heeft foto's nodig van zwangere buiken voor haar website. Dan krijgen we een foto per email toegestuurd en een leuke attentie. Als we meer foto's willen dan kan dat tegen kostprijs. Lijkt me super leuk er zijn meer meiden die dat leuk vinden, hebben we gelijk mooie foto's. De docente gaat een afspraak maken en laat het ons weten. We hadden al gratis 3d foto's bij de 20 weken echo en nu dit aanbod, we boffen enorm!
En ik had die docente een hint gegeven dat ik met haar website kan helpen, toen hebben we er gisteren over gepraat. Ze had een stagiaire van een academie gevraagd om haar te helpen met de website, maar dat ging allemaal heel moeilijk. Ik zei ja als die site klaar is moet je ook nog terug kunnen vallen op de designer. Waarschijnlijk legt ze de opdracht bij mij neer, maar ze zei ga eerst maar bevallen hihi......weer een opdracht! 😊 Volgende week maar een visitekaartje voor haar meenemen, effe warm houden.
Vanmiddag even naar een klant helpen met de emailinstellingen en de badkamer eens schoonmaken, een aantal weken niet gedaan door de drukte. Ben blij dat ik nu even de tijd heb om aandacht te besteden aan het huishouden en allerlei klusjes. Morgen ga ik met manlief naar de Hema en babydump ofzo voor de laatste spulletjes. Zondag komt dus mijn schoonfam. weet niet of het kamertje dan klaar is, komen ze nog maar een keertje hahaha......ze komen eigenlijk te vroeg. Woensdag komt de kraamverzorgster het intakegesprek doen, erg leuk en ben benieuwd. Ze gaat dan ook met ons de uitzetlijst doornemen, de babykamer en onze slaapkamer bekijken. Om die reden willen we het allemaal ook zo goed als rond hebben.
Ok heel verhaal!
Liefs Roosie