@Lin, een hele dikke knuffel! Wat naar dat jullie dit mee moeten maken. Gelukkig vinden jullie troost bij elkaar en is je relatie zelfs hechter geworden. Bij ons is dat ook zo de mmm heeft ons meer bij elkaar gebracht. Doe het rustig aan meis en ga pas weer werken als je er klaar voor bent, vooral als je zwangere buiken moet gaan beschilderen.
@Noortje, wat naar zeg dat gedoe op je werk, ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben. Je kindje gaat nu voor! En die verstopte neus heb ik ook gehad, iedere morgen zat ie vol, maar heb daar nu geen last meer van.
Ik werk nog 4 weken, dan gaat mijn verlof in, althans als ik het vol hou. Ik stop dus 4 weken van te voren, voordeel bij mij is dat ik overwegend thuis werk, 1 dag in de week op kantoor bij een klant.
@Ruthje, tjee dat je nu ineens zo heftig bloed! Ik zou anders je gyn opbellen, misschien kunnen zij zien of het daadwerkelijk een miskraam is.
@Lisi, wat super dat het zo goed met je gaat en gefeliciteerd met de mooie echo! Krijg je geen 20 weken echo waarbij ze het geslacht bepalen? Die wordt gewoon vergoed, heb geen enkele echo hoeven betalen.
@labella, je bent de 12 weken gepasseerd! Grappig hé dat je sommige kledingstukken niet meer aan kunt omdat niet alleen je buik maar ook je borsten te groot zijn hahaha.......Ik heb dat ook, kijk dan vooral naar wijde shirtjes en jurkjes, pas ik het aan oh mijn borsten passen er niet in hahaha.... Ik heb trouwens bij de prenatal van die zwangerschapsbh´s gekocht zonder beugels, ze zitten heerlijk ze zijn rekbaar dus je hoeft dan niet iedere keer weer een andere maat te kopen.
@Lucky gefeliciteerd met je mooie echo!!! In je berichtjes maak ik op dat je nu wat meer durft te genieten. Beetje bij beetje komt dat wel. Neem je rust als je lichaam dat aangeeft, de eerste maanden zijn erg vermoeiend omdat er ineens zoveel in je lichaam gebeurd. Op gegeven moment slaap je ook lichter, de natuur wil je dan alvast er aan wennen dat je op tijd wakker bent als de kleine huilt. Wat fijn dat je nu ook naar de vk mag, is veel relaxter!
@Kaka een dikke knuffel, zomaar.
Hier gaat alles goed, we zijn druk geweest met de 4 vrije dagen.
Donderdag lekker wezen shoppen, allerlei spullen voor de kleine gekocht.
Daarna door naar de verjaardag van mijn schoonzusje en we vierden ook dat mijn neefje 1 jaar wordt.
Vrijdags hebben we de tuin opgeknapt, allemaal planten gekocht en boodschappen gedaan. Was helemaal moe aan het einde van de dag, kreeg ook op mijn donder van emmy, mijn hele buik trilde mijn man zag het ook hahaha......hij vond het wel grappig. Soms kijk ik een tijdje naar mijn buik, dan zie ik mijn buik soms om hoog gaan. Erg apart wat je hebt er zelf geen controle over.
Zaterdag hebben we rondleiding gehad in het ziekenhuis over de kraamafdeling. Was erg leuk, we hebben de verloskamer en de kraamkamer gezien, ziet er goed en luxe uit. Er is ook een bad en van die skippy ballen. We hebben er een goed gevoel bij. Er was ook een vrouw bij met haar man die heel ongeinteresseerd deed, dat lijkt me zo erg. Mijn man doet met alles mee en stelt ook vragen.
Ik heb ook eindelijk de gordijnen genaaid voor de babykamer, is erg leuk geworden. Met het schilderij ben ik ook verder gekomen maar is nog niet helemaal af, verf is op. We zijn ook naar de Makro geweest, we hebben daar eindelijk een canon digitale spiegelreflex camera gekocht die we al zo lang wilden. Maar nu was er dan ook een goede aanbieding. Ook nog een printer gekocht want die we hadden is kapot. Gisteren gordijnen afgemaakt en met schilderij verder bezig geweest en rustig aan gedaan.
In bed liggen valt nu ook soms niet mee, draaien gaat echt steeds moeilijker vooral omdat je buikspieren zo min mogelijk moet gebruiken. Ik slaap met het voedingskussen tussen mijn benen, dat is wel lekker dat verlicht de heup die boven ligt als ik op mijn zij lig, maar de zij waar ik dan op lig doet op gegeven moment pijn. Dus ik draai wat af in bed hahaha en sleep het voedingskussen met me mee. Moet dan oppassen dat ik niet het hele dekbed meeneem, dan ligt manlief bloot. Achja het hoort erbij, je bekken en alles worden ook zachter, waardoor het allemaal veel gevoeliger is. Ons matras is pas nieuw een m-line matras dus daar ligt het niet aan.
Nog maar 8 weken te gaan en dan is het al zover, echt apart idee!
Liefs Roosie